10 סיבות למה להפסיק לפרסם בבאנרים ולעבור לדבר החם הבא

שיווקי תוכני (Content Marketing) הוא מונח הבאזז החם של הקיץ האחרון בארה”ב, מה שאומר ש-2016 צפויה להיות השנה של השיווק התוכני כאן בארץ. על פי המגזין פורבס, כבר היום שיווק באמצעות תוכן הוא תעשיה המגלגלת מעל 40 מיליארד דולר בשנה. הנה 10 נימוקים מצוינים מדוע שיווק תוכני צפוי להיות דומיננטי בשנים הקרובות ולדחוק הצדה את כל אמצעי השיווק האחרים.

1. כי במציאות החדשה רק מדד תשומת הלב קובע

כי בעידן הרשתות מה שחשוב באמת זה כמה אתם שווים ב-“כלכלת תשומת לב” (Attention Economy), זו המתייחסת לקשב של אנשים כמשאב מוגבל שהתחרות עליו הולכת וגדלה. תוכן אפקטיבי, מיוחד, מרגש הוא דרך מעולה להשיג אותה.

2. כי מי שם לב לבאנרים?

כי אף אחד לא באמת קם בבוקר כדי להסתכל על באנרים. שומעים את רשרוש הכסף שנזרק לפח? לא חבל? כי השיווק הישן מתבסס על קטיעה: הפסקת פרסומות, שלטי חוצות, טרטור בלתי פוסק ברקע. השיווק הישן עוסק בחיבור, רלוונטיות, סקרנות.

3. כי העולם עובר משטיקים שיווקיים לרעיונות גדולים

כי כאשר עלויות ההפצה נמוכות מאי פעם והקהל נמצא בהמוניו ברשתות, הדגש עובר מכסף גדול לרעיונות גדולים. מתי הפעם האחרונה שהתרגשתם מפרסומות, שהיא טלטלה את עולמכם?

4. כי חבל על הכסף שלכם

כי אתם לא צריכים תקציבי עתק כדי להגיע רחוק. הסוד שאף אחד לא מדבר עליו הוא שהיום די בסרטון פייסבוק שצולם בסמרטפון בעלות זניחה כדי לטלטל את עולמם של מאות אלפים. במקום שארגונים יוציאו 3 מיליון שקל על קמפיין בטלוויזיה, שישימו 2.9 מיליון שקל על מוצר נהדר שכולם ירצו לדבר עליו.

5. זה לא ה”כמה” אלא ה”מה”

כי השיווק הישן עוסק בכמה. השיווק החדש מתמקד ב”מה”. אתם לא זקוקים באמת למיליון לייקים בדף שלכם ותוכלו בהחלט להסתפק ב-10,000 ובלבד שהם קהל רלוונטי ומשפיען. זה כל מה שחשוב.

6. כי הערך המוסף הוא ביצירת ערך

כי מפתיע לגלות כמה הרבה תוכן מופק מדי יום וכמה מעט ממנו מוקדש ליצירת ערך לאנשים. תייצרו להם ערך והם ירצו לשתף אחרים.

7. כי שומרי הסף הישנים מתו (הם פשוט עוד לא יודעים את זה) 

במקומם קמו שומרי סף חדשים: משפיעני הרשת. אלה שמשתפים את אלפי החברים שלהם בפיד. אבל גם החברים שלהם לא פראיירים ואל תנסו לקנות אותם בזול.

8. כי אתם פונים לבני אדם, לא לצרכנים

כי עבור כלבים כל אחד הוא עץ פוטנציאלי ועבור משווקים כל אחד הוא צרכן. אבל אנשים לא אוהבים שמסתכלים עליהם רק כארנק. אל תנסו למכור. חשבו על אנשים כקהלים ולא כצרכנים. גלו למה אנשים יקדישו תשומת לב ודברו איתם על הנושאים שנוגעים להם. למה שבכלל יהיה להם אכפת? חיבור, זוכרים?

9. כי היום יותר מתמיד יש חשיבות לפיתוח קול אישי

כי הזיוף מורגש למרחוק. בעולם התקשורת החדש רק סיפורים אותנטיים מגיעים רחוק.

10. ממסרים לשיחות

כי רוב החברות היום מדברות “שיווקית” ויודעות לשגר רק מסרים חד כיווניים. צריך להתחיל לחשוב על “פרסומת” יותר במובן של שיחה ופחות במובן של הכתבה.

הצטרפו אלינו לסדנה מעשית “באזזנט” בסיומה תדעו להשיג תוצאות באמצעות שיווק תוכני. 10% הנחה לנרשמים עד 13.11. לפרטים ולהרשמה לחצו כאן

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן