אחד הסיכונים של הפעלת גולשים ברשתות חברתיות הוא לא לדעת לאן הפעילות תתגלגל. כאשר הקריאה לפעולה מופנית לקהל, ההבדל בין התשובות שאתה מצפה לקבל לבין התגובות שמתקבלות בפועל עלול להיות דרמטי, כאשר הקהל עשוי להוביל את הפעילות למקום אחר לחלוטין.
כך קרה לשטראוס, שהכריזה על תחרות כיתובים בדף הפייסבוק של דנונה:
“מה אומרת האם שבתמונה לגור שלה כדי להגן עליו? כתבו לנו בתגובה משפטים שאתם אומרים לילדים כדי להגן עליהם, את הטוב ביותר נעצב בתמונה והוא יזכה בכרטיס כניסה משפחתי לספארי בר”ג!”.
היא רק לא לקחה בחשבון את מלחמת החלב שמתנהלת ביתר שאת בחודשים האחרונים בפייסבוק, כאשר השילוב בין בעלי חיים, מוצרי חלב והזמנה לקבל תגובות מגולשים התגלה כצירוף שמזמין את הפעילים נגד החלב. יותר מ-300 לייקים ו-169 תגובות התקבלו על התמונה, רבים מהמשתתפים הגיבו ברוח הדברים הבאים:
Revital Shechter Flint: “היא אומרת לו: “תראה איזה חארות בני האדם. הם מפרידים עגלים מאימהות כדי שיהיה להם מוצרי חלב. טוב שבני אדם לא שותים חלב”.
חדש בחנויות: “נטופיה”, רומן עתידני מאת יסמין לוי וגל מור על רשת חברתית מתקדמת שפועלת באמצעות מחשבות ונושאת תג מחיר מצמרר. עכשיו במחיר של לפני חוק הסופרים (פרסומת)