איך שימוש בראיונות באסטרטגיית התוכן יכולים לתרום לעסק שלכם

כתבי תוכן עסקי נפוצים היום בהרבה צורות וטעמים, בין השאר:

1. כתבים מקצועיים במשרה מלאה, שמיצבו את עצמם בדיוק כאשר בעלי העסקים הבינו את החשיבות של יצירת תוכן נגיש וחברותי על בסיס קבוע.

2. אנשי מכירות ושיווק שקיבלו על עצמם את האחריות לפתח את תכני הבלוג של החברה.

3. בעלי עסקים קטנים שהם גם היזמים היחידים, ומבינים את החשיבות של יצירת תכנים כדי להגדיל את הדירוג האורגני של האתר שלהם.

מה שמשותף לכל יצרי התכנים האלה הוא הצורך שלהם וההכרה בחשיבות של פיתוח תוכן על בסיס קבוע, שאינו חד פעמי או תלוי קמפיין. מדובר באסטרטגיה אפקטיבית אחת שמקיימת את הצרכים ליצירת תוכן מתמשך בזמן קצר היא שימוש בראיונות. ראיונות יכולים להגיע בצורות רבות, והם מציעות ערך רב ליוצרי התוכן, כגון:

  • יצירה ופרסום של תכנים חדשים בזמן קצר יותר.
  • גישה קבועה וסדירה למקורות תוכן חדשים.
  • חיזוק הקשרים עם המרואיינים.
  • שיתוף חברתי גדול יותר.
  • סיכוי טוב יותר ללינקים חוזרים.
  • עזרה ביצירת וקיבוע סמכות ומוניטין.

שיחה כתוכן איכותי ומשפיע

מכיוון שאפשר לנהל ראיונות מסביב לתמות או גישות מסויימות, הזמן שנדרש להכין ולפרסם את התוכן הזה הוא נמוך משמעותית מביצוע תחקיר על נושא חדש והכנתו בכתבה. ראיונות מטבעם הם ייחודיים ומכילים תוכן שהוא גם רענן וגם ידידותי למנועי החיפוש.

האלגוריתמים המשתנים של גוגל מאוד לא אוהבים תוכן כפול – וראיונות הם דרך בטוחה אפקטיבית לוודא שהתוכן שלכם בטוח מבחינת SEO.

גם המרואיינים עצמם וודאי יעריכו את ההזדמנות לחלוק את הסיפור שלהם בפורום ציבורי. כתוצאה מכך, היחסים בין המראיין למרואיין יתחזקו באופן טבעי. ראיונות הם מצב בו כולם מנצחים, שכן הם מועילים לכל המעורבים בהם.

מכיוון שסביר להניח שהמרואיינים יחלקו סיפורים הקשורים בהם עם חברים, כתבות בבלוגים שמיועדות למקסם את השיתוף החברתי יניבו פירות דרך המדיה החברתית דרך השיתופים של המרואיינים עצמם. וכפי שקורה בשיתופים חברתיים, גם לינקים חוזרים לבלוג יהפכו לנפוצים יותר, מכיוון שהמרואיינים ירצו ליצור לעצמם אתרים אישיים שיקשרו לכתבות שעוזרות להם לחשוף את העסקים שלהם ואת המותג שלהם.

עסקים יכולים לפתח אסטרטגיות שונות בכל הקשור לראיונות, הכוללות:

  • ראיון דרך דואר אלקטרוני: הבלוגר שולח שאלות והמרואיין מחזיר לו תשובות במייל.
  • ראיונות טלפוניים עם אנשי מפתח, שיוקלטו ואז יתומללו לבלוג.
  • ראיונות חיים בפודקאסטים עם מומחים עסקיים.
  • ראיונות דרך שיחות וועידה עם לקוחות חשובים.

בבלוג האישי שלי, TheInkBlog.net, פרסמתי סדרה של רריונות שנקראה ״היזמים בפעולה״. הראיונות נוהלו דרך סדרה של שאלות נפוצות ששלחתי במייל למרואיינים. בנוסף לכך הוספתי הודעה אישית או שיחת טלפון למרואיינים, כדי להכין אותן לראיון ולספר להם מה המטרה שלו ומה הערך שהם יכולים להפיק ממנו.

הבלוג The Northern Virginia Plastic Surgeon משתמש בראיונות טלפוניים. הכתב מתכנן לעצמו ראיונות קבועים בני 10-15 דקות עם דוקטור ווידר, שהופכים אחרי התמלול לפוסטים בני 400 עד 600.

מרלי וורד (Marlee Wars) משתמשת בפודקאסט שלה ב-iTunes כמקור לחומרים בשביל רשומות בבלוגים. הפיכת פודקאסטים לרשומות היא דרך יצירתית להשיג תועלת חדשה מתכנים קיימים.

קתי דמרס (Cathy Demers), המגישה של Buisness Success Cafe, משתמשת בסדרה של ראיונות שבועיים ככלי העיקרי שלה כדי לייצר תכנים אינטרנטיים שעוזים לה לקבע את תדמיתה כמומחית לפיתוח עסקי.

ההחלטה על האסטרטגיה בה תנהלו את הראיונות שלכם היא הצעד הראשון בדרך ליצירת אסטרטגית פיתוח תוכן שתחסוך לכם זמן, תשפר את ערך המותג שלכם, תעזור לכם לקבע את סמכותכם בתחום בו אתם עוסקים ואף תסייע לנראות שלכם במנועי החיפוש.

עוד תכנים של בריאן לוביג, מדריך ליזמים ועסקים קטנים, ניתן למצוא בבלוג שלו, TheInkBlog.net

פורסם במקור בבלוג של אאוטבריין באנגלית. תמונת שער: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן