כיצד מתמודדים מול חוקי המס האמריקאים?

חוקי המס האמריקאי יכולים להיות מסובכים ומורכבים למדי, במיוחד לישראליים ולבעלי עסקים שהעתיקו את מגוריהם או פעילותם העסקית לארצות הברית ומעוניינים להתמודד בצורה חוקית אל מול רשויות המס. זה יכול להיראות כמו מבוך בלתי נגמר של פרטים וסעיפים, במיוחד אם האנגלית היא לא הצד החזק שלכם.

אתם לא יכולים לעשות את זה לבד – לחשב את החישובים הסבוכים, להכין את הדוחות ולהגיש אותם בזמן – לשם כך יש צורך במשרד רואה חשבון אמריקאי israel accountants מוסמך, מומחה ובעל ניסיון המבין היטב את מערכת המיסוי האמריקאית הנוקשה!

כיצד לנהל את העניינים הפיננסיים שלכם באמריקה כמו שצריך?

בכדי שתוכלו להצליח ולנהל את ההון, הכספים והעסקים שלכם בצורה חוקית, יעילה ואפקטיבית מול רשויות המס האמריקאיות נדרשת הבנה יסודית ועמוקה של כלל הרשויות והמערכות הרלוונטיות – בנוסף למארג שלם של ידע על כל הגופים והאלמנטים המעורבים בחישוב הטוב ביותר וכמו כן גמישות והסתגלות למצבים משתנים. לכן, הקפדה על בחירה של רואה חשבון אמריקאי היא בעדיפות ראשונה עבורכם כיחידים ובעלי עסקים שעוברים לארצות הברית!

מיהו רואה חשבון אמריקאי?

רואה חשבון אמריקאי israel accountants מטפל הן בישראלים שמחליטים להעתיק את מגוריהם לאחת ממדינות ארצות הברית, בעלי עסקים וחברות שפותחים שם פעילות ארגונים ו/או עסקית, משקיעי נדל”ן וכן אזרחים אמריקאים ששוהים במדינת ישראל. נדרש ממנו להיות בקיא ברמה מקצועית ויסודית הן בענייני המיסוי אמריקאים והן בהיבטי המס של רשות המיסים בישראל בכדי להעניק את השירות החוקי, המקצועי והטוב ביותר לתת ללקוחותיו.

דיווחי מס רלוונטיים מול רשויות המס

דו”ח 1040 הוא אחד הדוחות הנפוצים ביותר שכל רואה חשבון אמריקאי israel accountants יכול וצריך להכין על בורים. כל אזרח אמריקאי או בעל גרין קארד חייב לדווח בגין הכנסותיו שמשיג מכל מקום בעולם, לא רק בישראל וארצות הברית. זמן ההכנה וההגשה הסופית של הדוח עבור מי ששוהה בשטח ארצות הברית הוא ב15 באפריל, ואילו מי שאינו שוהה בה עד 15 ליוני. ואמנם בשני המקרים הללו יהיה ניתן להגיש בקשה להאריך את מועד ההגשה הסופית עד ה15 לאוקטובר.

בנוסף לדיווח המס הנ”ל, כל אזרח אמריקאי או בעל גרין קארד חייב גם בדיווח FBAR, הכולל דיווח של נכסים פיננסים הקיימים מחוץ לגבולות ארצות הברית, וזה כולל חשבונות בנק, קרנות השתלמות, קרנות פנסיה ועוד.

דוחות מס אמריקאי לזרים

דו”ח 1040NR, לעומת זאת, הינו דו”ח שכל משקיע זר שאינו אזרח אמריקאי ולא בעל גרין קארד יהיה חייב לדווח בגין פעילות עסקית – השקעה בנדל”ן, הון, עבודה, שותפויות ועוד. מלבד הכנסות אקטיביות מסוגים אלו, יהיה חייב גם אותו משקיע שאינו תושב אמריקאי לדווח בגין הכנסות מריביות של הלוואות, רווחי הון מניירות ערך, השקעות, דיבידנדים, תמלוגים ועוד.

בכל הנוגע לחישוב המס האמריקאי אסור להתעכב ואסור לא לדייק. לכן אתם חייבים שירותי ראיית חשבון אמריקאי איכותיים, מקצועיים ומנוסים!

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן