החופש הגדול באמת: לאן כדאי לנסוע בספטמבר?

כשהילדים יחזרו למסגרות והיעדים בחו”ל יהיו עמוסים פחות, אפשר לארוז מזוודה וליהנות מחופשה במחירים משתלמים. הנה 6 יעדים שווים שכדאי לבקר בהם בספטמבר הקרוב.

עוד מעט חופשת הקיץ תסתיים, הילדים יחזרו לגנים ולבתי הספר ויעדי התיירות ברחבי העולם יהפכו לצפופים פחות. והבונוס: מחירי החופשות יתחילו “לנחות”. הנה 6 יעדים שכדאי לבקר בהם בספטמבר.

אמסטרדם: כניסה חינם למוזיאונים

מזג האוויר באמסטרדם בספטמבר נוח ונע סביב 23 מעלות. כמו הטמפרטורות, בתקופה זו גם המחירים נמצאים בירידה. נוסעים לאמסטרדם בספטמבר? ב- 14-15 בספטמבר חל יום האתרים הפתוחים באמסטרדם, והכניסה לכל המוזיאונים היא בחינם: מוזיאון ואן גוך, בית אנה פרנק, מוזיאון המדע נמו (שלא קשור לסרט המצויר) וגם מוזיאון מדאם טוסו – כולם מאפשרים כניסה ללא עלות. בנוסף לביקור במוזיאון אחד או יותר, תוכלו לשלב בילוי קולינרי בפסטיבל חינמי לאוכל ועיצוב שמתקיים במקביל. אפשר לבקר גם בשוק הפרחים, מבשלת הייניקן, כיכר דאם ועוד.

ברצלונה: לבקר בשדרה הכי שוקקת בעיר

גם ברצלונה תקבל אתכם בברכה, עם מזג אוויר אידיאלי של כ- 25 מעלות ועם ארכיטקטורה מדהימה, אטרקציות ואוכל משובח. במהלך החופשה אפשר לבקר בכנסיית סגרדה פמיליה (שמזכירה לנו הישראלים את הארמונות בחול מימי הילדות בחוף הים), בשדרות הרמבלס השוקקות שנחשבות לעורק המרכזי של העיר ובאצטדיון קאמפ נואו שמרתק מבקרים, גם כאלה שלא נחשבים לאוהדי כדורגל).

זנזיבר: עדיין חמה אך יותר מזמינה

למרות הטמפרטורות הגבוהות, העובדה ששיא העונה חלף תאפשר לכם ליהנות מאווירה יותר רגועה ופחות עמוסה: התורים לאטרקציות קצרים יותר, החופים היפים שקטים יותר, שיט אל האי הנעלם נעים יותר והמסעדות עדיין שוקקות (אבל במידה). אחרי שאמרנו את זה, חשוב לשים לב שחלק מהאטרקציות מגבילות את מספר המבקרים, ולכן חשוב להזמין מקום מראש.

יוון והאיים: ים ואווירה בגרסה רגועה

מי מאיתנו לא מכיר את האווירה הים תיכונית המזמינה של יוון והאיים, המשלבת את הכחול של הים עם טברנות, אוכל טוב ואווירה שמחה? חופשה ביוון בספטמבר תאפשר לכן ליהנות מכל הטוב הזה והרבה יותר: הטיסות והמלונות זולים יותר, מזג האוויר נוח יותר, הטיול בטבע נעים יותר והכל רגוע הרבה יותר.

סיני: אינסוף אפשרויות לבלות

בחצי האי סיני, שנמצא ממש במרחק נגיעה, תוכלו ליהנות מחופשת בטן-גב, משלווה שקשה לתאר במילים, מאוכל נהדר ומחופשה לכל תקציב וסגנון. וכמובן ממחירים משתלמים יותר במהלך חודש ספטמבר.

ניו יורק: לחגוג את הסתיו במגוון פסטיבלים

תמיד חלמתם לטוס לניו יורק? הסתיו הניו יורקי וצבעי השלכת יוצרים מראות שלא כדאי לפספס, ומזג האוויר הנוח בחודש ספטמבר מייצר הזדמנות נפלאה לטייל באחת הערים הכי תוססות שיש. בשכונת ליטל איטלי שבמנהטן תוכלו ליהנות ב- 12-22 לספטמבר מפסטיבל איטלקי הכולל מדרחוב, דוכני אוכל איטלקי מקורי, תהלוכות וקרנבל חגיגי. מיד אחרי הפסטיבל, ממש בסוף ספטמבר, תוכלו לטעום בירה טובה ולחוות את פסטיבל אוקטוברפסט באחד הפארקים שבעיר.

הפתרון שימנע מכם לשלם ביוקר

חופשה בחו”ל בחודש ספטמבר מאפשרת לכם ליהנות מחיסכון כספי משמעותי, את זה כבר הבנו. דרך נוספת (ומשמעותית אפילו יותר) לחסוך בעלויות, היא באמצעות סגירת ביטוח נסיעות לחו”ל: ביטוח שברגע האמת, אמור לכסות את הוצאות הטיפול הרפואי במהלך החופשה. על מנת להוריד דאגה חשובה מהראש במהלך תכנון הנסיעה, כדאי לרכוש ביטוח נסיעות לחו”ל כמה שיותר מוקדם: לביטוח הנסיעות הפניקס smart travel אפשר למשל להצטרף עד 180 יום לפני הטיסה, ובכך לסמן כבר מהתכנון המוקדם וי גדול על הכיסוי שיספק לכם הגנה חשובה בעת הצורך.

בוחרים ביטוח נסיעות לחו”ל? אלה הדברים שחשוב לבדוק

הרובד הבסיסי של ביטוח נסיעות אמור לכסות את הוצאות הביטוח הרפואי במהלך החופשה בחו”ל. אך לצד הרובד הבסיסי, כדאי להוסיף הרחבות שיספקו מענה אופטימאלי לצרכים הייחודיים שלכם: לנסיבות, לאופי הנסיעה, ליעד ולסגנון החופשה. כך למשל בעקבות העומס השורר בנמלי התעופה ולאור ריבוי הדיווחים על אובדן או עיכוב בהגעת הכבודה, מומלץ לשקול ולהוסיף לביטוח נסיעות הרחבת ביטוח כבודה: הרחבה שמעניקה החזר כספי במקרה של אובדן או גניבת הכבודה. ומה אם הגעתם ליעד, חולפות השעות והמזוודה לא מגיעה? במסגרת ביטוח הכבודה בביטוח נסיעות לחו”ל של הפניקס smart travel תוכלו לקבל החזר בגובה $200 לרכישת פריטים חיוניים. פשוט נכנסים לקישור הייעודי באפליקציה, ממלאים טופס מקוון ומעלים אישור על עיכוב בהגעת הכבודה מחברת התעופה – והכסף כבר יגיע אליכם בביט.

מתכננים לבצע פעילות אתגרית במהלך החופשה? כדאי להוסיף לביטוח נסיעות לחו”ל הרחבת ספורט אתגרי, שתכסה את הוצאות הטיפול הרפואי במידה שהפעילות תוביל לפגיעה או פציעה. החלטתם בספונטניות לבצע פעילות ספורט אתגרי במהלך החופשה? אפשר להוסיף את ההרחבה לפני שמבצעים את הפעילות, באמצעות יצירת קשר עם המוקד הייעודי. אל תשכחו לוודא שהפעילות האתגרית המתוכננת אכן כלולה בהרחבה.

נוסעים עם סמארטפון יקר, מצלמה, טאבלט או מחשב נייד? בהתאם לשווי שלהם, כדאי לשקול להוסיף לביטוח נסיעות הרחבה ייעודית שתעניק החזר במקרה של גניבה.

חופשה בחו”ל בספטמבר תאפשר לכם ליהנות מצד אחד מאווירה רגועה, ומצד שני ממחירים משתלמים. ביטוח נסיעות לחו”ל יאפשר לכם למקסם את החיסכון וההנאה, גם אם תפגשו בהפתעות בלתי צפויות במהלך החופשה.

מידע זה הינו כללי אודות התכנית בלבד וכל האמור כפוף לתנאי הפוליסה המלאים ולסייגיה. לעיון בתנאי הפוליסה המלאים ולמידע מלא אודות הכיסויים הביטוחים, החרגות וסייגים, ניתן להיכנס לאתר החברה בכתובת WWW.FNX.CO.IL.

החברה עושה מאמצים בכדי לוודא שהמידע המוצג בכתבה הינו המידע השלם והמדויק, אולם עשויים להיות שינויים ו/או להופיע בכתבה אי דיוקים ו/או שגיאות. הסתמכות על המידע הינה באחריות עושה השימוש במידע בלבד. החברה לא תישא באחריות כלשהי בגין כל נזק ו/או הפסד מכל מין וסוג שהוא העלולים להיגרם, בין במישרין ובין בעקיפין, כתוצאה מהסתמכות על מידע זה. האמור בכתבה אינו מהווה תחליף ליעוץ משפטי או כל ייעוץ אחר המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. הפניקס חברה לביטוח בע”מ.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן