איך משיגים השפעה ומגדילים את הנוכחות ברשתות חברתיות? תפסו לעצמכם מקום בסדנה המעשית “באזזאיט” מבית “חורים ברשת” ו-Digitalent
המוות, כידוע, אינו מחוסר עבודה, אבל זה לא אומר שאין תחרות עזה על עבודה בין חברות שמספקות שירותי קבורה.
חברת ארונות קבורה פולנית בשם “לינדנר” עוררה לא מעט ביקורת בשנים האחרונות עקב שימוש בלוח שנה טופלס כדי לקדם את ליין ארונות הקבורה האיכותיים שלה.
החברה מקווה שסקס ימכור גם את המוצר הלא סקסי הזה, בהשראת לוח השנה המפורסם של חברת הצמיגים “פירלי”.
לוח השנה הפעם הוא בסימן “רטרו” ומככבת בו דוגמנית ברונטית עטופה בפרווה לפני ארון קבורה עם אשכל אנבים ביד.
בתמונה אחרת נראית דוגמנית בסטייל קברטי מעשנת סיגריה ארוכה, אולי בניסיון להגדיל את מספר הנזקקים לארון קבורה בקרוב. אכן, כמות מזוקקת כזו של סטייל מורבידי לא נראתה מאז “עמוק באדמה”.
“אנחנו נהנים להראות את הארונות היפהפיים שלנו, ואיזו דרך מוצלחת יותר יש להציג אותם אם לא עם בחורות יפהפיות?”, אמרה הבעלים של החברה, זביגניו לינדנר.
“יש כל כך הרבה השקעה בארונות שלנו, שנראים רק למשך כמה דקות בהלוויה. רצינו להמחיש שארון קבורה אינו עצם קדוש – הוא רהיט, זו המיטה האחרונה שתשנו בה”. החברה מקווה למכור 15,000 יחידות מלוח השנה.