איך משיגים השפעה ומגדילים את הנוכחות ברשתות חברתיות? תפסו לעצמכם מקום בסדנה המעשית “באזזאיט” מבית “חורים ברשת” ו-Digitalent
תאמרו מה שתאמרו על “סטארבקס”, לפחות בכל מה שקשור לשירות לקוחות הסרטון הבא עושה להם שירות אדיר.
הסרטון הוא תיעוד של מפגש בין לקוחה שהגיעה ברכבה לסניף “סע וקח” של “סטארבקס” באוגוסטין, פלורידה, לבין הבריסטה בסניף.
למה המפגש הזה כל כך יוצא דופן? משום שהוא מעל ומעבר מהשירות שמצפים לקבל ברשת של בתי קפה.
רבקה קינג, 28, שפירסמה את הסרטון הזה, היא חירשת. היא מסרה הזמנה בצג הווידאו בעזרת שפת הסימנים האמריקנית לבריסטה, קייטי ווייבל, 22.
מאז פרסום הסרטון צפו בו יותר מ-10 מיליון פעמים. זה מרגש במיוחד משום שקינג היא אחת מ”השקופים”, לקוחות שעסקים לרוב לא משקיעים בהם משום שהמגבלה שלהם נחשבת במיעוט, בעוד שלמעשה מדובר במיעוט משמעותי ובכלל לא מזיק לוודא שלפחות חלק מהעובדים בבתי עסק שמספקים שירות שולטים בשפת הסימנים.
Starbucks! This is what I’m talking about! Share it away! We can change the world! :)For Licensing/Usage Please contact [email protected]
Posted by Rebecca King on Tuesday, November 3, 2015