בחודש יולי, 2014, היוצר דיוויד סיקורסקי והצלמת קריסטינה בקרווסקי זכו להרבה באזז ברשת בעקבות סדרת תמונות שהפיקו: איש עם אהבתו הגדולה בעולם: לאפה. הוא צחק על כל טרנד תמונות האירוסין המלוקקים והקיטשיים. הקונספט בנוסח שום דבר לא יפריד ביני לבין הלאפה שלי היה כל כך מוצלח ש”מקדונלדס” החליטה שהיא פשוט יכולה להעתיק אותו בלי בושה.
ב-AdWeek דווח שהקמפיין לצ’יזבורגר חדש הוא העתקה אחד לאחד לסדרת תמונות הבחור והלאפה. “התמונות שצולמו למקדונלדס אינן ספין אוף אלא העתק מדויק של הלבוש, הסטיילינג, התנוחות והקונספט. לא פנו אלי או לצלמת על מנת לקבל רשות”, נקבע בכתבה. באופן שאינו מובן מאליו, החברה לקחה אחריות והתנצלה בפני היוצרים. “זה לא היה אמור לקרות”, הבהירו ב”מקדונלדס”, “אנחנו בודקים איך זה קרה עם סוכנות הפרסום שלנו. אנחנו פונים לשניים ומתנצלים בפני האוהדים שלנו ושלהם”.
מעניין אם הם יפצו אותם בסכום ראוי או רק יציעו להם ארוחת ילדים במתנה.
תמונה מהקמפיין
המקור שצילמה Kristina Bakrevski
תמונה מהקמפיין
המקור שצילמה Kristina Bakrevski
תמונה מהקמפיין