מחאה יצירתית: הבחורה הזו מוכרת את התואר שלה באיביי

בוגרת מתוסכלת אשר סיימה לימודי תואר בתיאטרון מאוניברסיטת פלורידה מנסה להיפטר מחובות שצברה כדי לממן את התואר בדרך לא שגרתית ומקורית למדי: היא מוכרת באיביי את התעודה שלה (עדכון: הפריט כבר הוסר), לא פחות.

סטפני ריטר, שלמדה לתואר בין השנים 2007-2011, הוסיפה כי התעודה “חדשה לגמרי” ו”מעולם לא השתמשו בה כדי להשיג עבודה”. ניסוח ציני שמתאים לתיק יד נוצץ.

בוגרת התואר סיפרה ל”באזפיד” כי לא מצאה עבודה מאז שסיימה את לימודיה ולמעשה זו הבעת מחאה נואשת במטרה לנסות לחסל את ההחוב העצום שצברה בסך 40 אלף דולרים. “אני עושה אותן עבודות ומקבלת שכר זהה לכל מי שנשר מהלימודים בהבדל קטן אחד: אני בחוב של 40 אלף דולר והם לא”. המחאה הלא שגרתית הזו באמת מעלה תהיות עגומות בכל הנוגע לערך התארים בימינו ועוד בתחומי מדעי האמנות והתיאטרון. “למה לבזבז ארבע שנים מחייך עבור פיסת נייר כשאפשר פשוט לרכוש את שלי? תחסכו את הזמן ותרכשו ניסיון בקולג’ שלי עם תעודת סיום!”, היא מציעה.

 

ריטר מוכרת לא רק את התעודה אלא מציעה גם סיור במוסד הלימודים, כרטיסים למשחק כדורסל או פוטבול ושיטוט באלבומי הקולג’ שלה בפייסבוק. היא מאפשרת לאנשים לרכוש את ההשכלה שלה עד ה-23 בספטמבר, 2015. אם זה לא היה עצוב כל כך זה באמת היה מצחיק. אם שקלתם לימודי תיאטרון חשבו שנית. נקווה שתמצא עבודה בזכות הידיעה הוויראלית הזו ותוכל לשמור את התעודה ולשלם את החובות.

בכל זאת, מדובר במהלך די יצירתי ורק בזכותו מגיע לה להצליח.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן