האם מצע הליכוד סוף סוף נחשף? רגע, מה?

לתנועת הליכוד אין מצע לבחירות 2015. אם אתם בוחרים רציניים שעושים חקר שוק לפני שאתם מחליטים למי להצביע, תאלצו לקבל החלטה לפי הראיונות של בנימין נתניהו בתקשורת. אה, רגע, נתניהו לא מעניק ראיונות לתקשורת. אז פשוט תצטרכו לבחור ליכוד כי כך בחרתם מאז ומעולם או כל סיבה אחרת שתבחרו.

על פי דיווח בבלוג “הפלוג” של טל שניידר, ראש הממשלה נשאל מדוע תנועת הליכוד ניגשת למערכת הבחירות ללא מצע כתוב, ללא תכנית כלכלית או מדינות וללא רעיונות יותר מפורטים בתחום הדיור ויוקר המחיה׳, ותשובתו הייתה שמצע כזה ישמש את התקשורת כדי לנגח אותו אישית. תשובה די מוזרה, בהתחשב בכך שמצע אמור לשרת בראש ובראשונה את הבוחרים.

אתר חדש שצץ לאחרונה הצביע במבט ראשון על שינוי דרך של הליכוד: האתר נפתח לפני כמה ימים בכתובת likudparty.co.il ועושה שימוש בלוגו הליכוד ובצבעי המותג, בכותרת “מצע הליכוד”. גם הפתיח נראה אמין:

“מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו מתחייבת להמשיך לפעול ללא פשרות על-פי הקו בו נקטנו בשנים האחרונות. אנו נמשיך ונשפיע על חיי האזרחים בפן החברתי, הכלכלי וכמובן המדיני-ביטחוני. אם נבחר לעמוד שוב בראשות הממשלה, אלו הן הנקודות עליהן נשים דגש”.

אלא שבין הנקודות שמוזכרות באתר: הזנחת איום מנהרות הטרור בעוטף עזה ובצפון, הפקרת ישובי הדרום 10 שנים נוספות, מלחמה כל שנה וחצי. סליחה, מבצע. ועוד. ובתחום הדיור: העלאת כמות המשכורות הנדרשת לרכישת דירה, מ-150 ל-200 משכורות, בתחום יוקר המחיה: תכנית “כל ילד שלישי עני” ובזירה המדינית: נתק מוחלט ביחסים עם ארה”ב. אאוץ’. בתחתית האתר מופיע הפאנץ’: לוגו המחנה הציוני. מטעה, ללא ספק. מפר סימני מסחר, בטח. מתחת לחגורה, גם במקרה זה הכל נכון אך זה טרולינג אפקטיבי. 

תודה לאסף מגידש על הטיפ

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן