הליכוד חצה קו אדום כששילב את הפרט הזה בסרטון “דאעש” שלו

סרטון התעמולה החדש של “הליכוד” שהועלה אתמול לרשת מעורר הרבה תגובות נזעמות, ויש להניח שלכך בדיוק כיוונו אנשי נתניהו. 

בסרטון נראה טנדר לבן, המזכיר את אלה בהם משתמשים לוחמי דאעש בעיראק ובסוריה, ובו נוסעים שחקנים בתפקיד לוחמי הארגון הסוני הקיצוני. כלי הרכב נוסע באזור מדברי ונעצר ליד מכונית אחרת. “לוחמי דאעש” שואלים את הנהג הישראלי מה הכיוון לירושלים. הנהג עונה “פנו שמאלה” ואז נכתב: “השמאל ייכנע לטרור”. לאחר מכן יורים “לוחמי דאעש” באוויר וממשיכים בנסיעתם.

הליכוד טוען בסרטון כי “השמאל ייכנע לטרור” ויאפשר לארגון “המדינה האיסלאמית” (דאעש) לשבת בישראל. עד כאן טקטיקה שגרתית של מפלגת השלטון, שנועדה לגרום למצביעים לשכוח את דאגות הפרנסה שלהם ולהצביע מחל בגלל האויב על הגדרות. 

אלא שתועמלני הליכוד עשו דבר נוסף, שחוצה קו אדום של הסתה. ב-0:28 בסרטון נראה בבירור סטיקר “רק לא ביבי” על הטנדר של אנשי דאעש. בכך נמתח קו ישר בין טרוריסטים רצחניים לבין אופוזיציה לגיטימית לשלטון הנוכחי. משמע, מי שרוצה להחליף את ביבי הוא טרוריסט. ב”מחנה הציוני” הזכירו בתגובה כי “היה זה נתניהו ששחרר יותר מאלף מחבלים עם דם על הידיים, חיזק את החמאס, איראן הפכה במשמרת שלו למדינת סף גרעינית והביטחון האישי של אזרחי נפגע מדי יום”.

וזה קו אדום שני שנחצה תוך יומיים. סרטון שהעלו אתמול לרשת ועד מתיישבי השומרון, הזוכה לתמיכת המדינה, משמיץ את גופי השמאל המסווגים כבוגדים, שאף מובלים בסופו של יום לתלייה – ונעשה בו שימוש במוטיבים אנטישמיים מובהקים שנראים כמו לקוחים מ”דה שטירמר”.

בתחילת הסרטון, שנקרא “היהודי הנצחי” (כשם סרט תעמולה נאצי מ-1940) נראה אירופי הקורא את עיתון “השמאל” כשמזכירתו, המכנה אותו “הר שטירמר” (פרפרזה לעיתון הנאצי) מתריעה כי הגיע יהודי שרוצה לפגוש אותו. כשהיהודי (עם אף ארוך כמקובל) נכנס למשרד, האיש משליך לעברו מטבעות יורו ומבקש ממנו להשיג לו מידע מפליל על צה”ל והמחסומים. בסופו של הסרטון היהודי תולה את עצמו כשברקע הכיתוב: “האירופאים אולי נראים לכם היום אחרת, אבל אתם נראים להם בדיוק אותו דבר”.

“עשרות ארגוני שמאל קיצוני מקבלים מיליוני אירו מאירופה, וחושבים (במקרה הטוב) שהם מובילים את כולנו להפוך למדינה נאורה, מנומסת ונקייה יותר”, הסבירו פעילי הוועד שהעלו את הסרטון לרשת. “אז זהו, שבשביל האירופים, כבר מאות שנים, אתם טובים רק בשביל דבר אחד. הכסף שנראה נוצץ כשהוא משמיץ התנחלויות וחיילים יתגלה לכם בסוף כתקציב ייחודי להשמדה עצמית. תתעוררו”, נכתב בסרטון. 

 

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן