כולם מתלהבים מהתצלום הלא מרוטש הזה של סינדי קרופורד שדלף לרשת

אומרים שאישה יפה מתה פעמיים, פעם כשהיא מזדקנת ופעם באמת. אבל נראה שסינדי קרופורד ממש לא רואה כך את פני הדברים. מי שהייתה אחת מדוגמניות הצמרת הכי אהובות באייטיז ובתחילת הניינטיז מזוהה כמי שהביאה את בשורת הקימורים האתלטיים. גופה מעולם לא התחרה בדוגמניות העל הרזות ובזכות זה נשים רבות ראו בה מודל נשי בריא. הגברים, מיותר לציין, היו הכי בעדה.

בדרך כלל כאשר דוגמניות במעמדה ממישיכות להצטלם אחרי גיל ארבעים הן דואגות שיטפלו היטב בתמונות ויגייסו את המרטשים הטובים בעולם. אבל בימים אלה הרשת חוגגת על תמונה אחת יוצאת דופן שדלפה בטרם עת, בה רואים את קרופורד טבעית לגמרי וגופה עם סימני מתיחה. למרות שהיא אינה נראית כמו ג’יזל כולם שמחו על הרגע הזה והיללו אותה. בעיקר נשים ששמחו לראות שסימני הגיל השפיעו על קרופורד והיא, ממש כמונו, בת תמותה. 

קרופורד, 48, חושפת גוף עסיסי והוכיחה שניתן להיראות טוב גם בגיל הזה, בו רוב הדוגמניות מחייכות מחוץ לדפי הכרומו. רק חבל שהצילום הודלף ולא פורסם בגאווה. פעם היפיופה הזו אמרה “אף פעם לא הייתי מהבנות הללו שאוכלות מה שהן רוצות”. התגובות היו אוהדות “יפה”, “מעוררת השראה”, כאלה. בהתחלה טענו שהתמונה המדוברת כנראה תופיע במגזין “מארי קלייר” האמריקאי אבל אחר כך נטען שהצילום הוא בעצם מהפקה של “מארי קלייר” מקסיקו ואמריקה הלטינית מ-2013.

אז כן, גם דוגמניות על אגדיות מזדקנות. 

קרופורד באייטיז. סמל נשי

דרך I100

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן