העגלה הזו טיפסה למחיר של 890,000 שקל במכירה פומבית באיביי רק בגלל מה שהמוכר כתב

אבות מכל העולם יזדהו עם גבר בריטי אחד או יכעסו עליו, בעקבות פריט שהציע למכירה באיביי: עגלת הבאגי של ילדיו כדי “שזו תדפוק גם לכם את החיים”.

האב לשלושה, שהזדהה בכינוי האנונימי UKJoel25, הסביר כי הוא שונא את עגלת התאומים “אקספלורר דאבל” של פיל אנד טדס, ובכל מקרה אין לו עוד צורך בה לאחר שילדיו למדו ללכת.

בתיאור ארוך במיוחד בדף המוצר הוא מגולל את עלילותיה הנוראות של “המפלצת הירוקה”. הוא מספר שרכש בעבר מכוניות “שעולות פחות מהבאגי הזה” וכי היא “מסמלת את תום הפרק השמח, הזול, מחוסר הדאגות והילדים בחיי”. 

ראו גם: אמא אחת בסדרת התנצלויות קורעות בפני התינוק שלה

רשומת הבאגי באיביי עוררה עניין ותגובות מכל העולם, לא כולן חיוביות. חלק מהמגיבים האשימו את האב ב”פתטיות” והתנהגות עלובה כלפי משפחתו. המחיר ההתחלתי עבור העגלה היה 9.99 פאונד (60 שקלים), אך בזכות הבאזז טיפסה הצעת המחיר ליותר מ-150,000 פאונד (כ-890,000 שקל), על אף שזה נראה לא סביר שאמנם מישהו ישלם מחיר כזה עבור עגלה.

אפשר לקרוא כאן את התיאור המלא של “הדבר הירוק“.

“אנחנו מוכרים את המפלצת הירוקה…אשמח לראות אותה עוזבת את ביתי ולעולם לא חוזרת”, הוא כתב.

“היא נקנתה על ידי אשתי בניגוד למשאלות הישנות שלי לעולם לא להוליד ילדים כדי להעיד על כוונתה כן להוליד ילדים. התווכחנו הרבה והבאגי הזו מסמלת את כל מה שסיים את הפרק מחוסר הדאגות, הילדים והזול של חיי. 

“הבאגי הזו נשאה לא רק ילד אחד אלא כמה ומחיר שערורייתי שלנצח יישאר צרוב בראשי עד יום מותי. קניתי מכוניות שעולות פחות מהעגלה הזו. אבא שלי קנה פעם בית שעלה פחות ממנה.

“כפי שאתם יכולים להבין אני שונא את העגלה הזו. יש לי שלושה ילדים, כלב לברדור, ואני נאלץ להשתתף במפגשי הורים בבית הספר, שם נשים שאני חא מכיר מדברות על מחירי חופשות, והיתרונות של קורקינט מיני לעומת מיקרו. לסיכום, החיים שלי הסתיימו והאלבטרוס הירוק הזה צריך לעבור לאומלל אחר”.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן