יש רק בעיה אחת עם הסיפור על הצעירה הסינית שמממנת טיול באמצעות סקס

אין דבר שהתקשורת אוהבת יותר מסיפור טוב שהוא שילוב מושלם בין המסעיר ליוצא הדופן. ממש כמו הסיפור על ג’ו פנג, צעירה בת 19 משנגחאי שמבקשת לממן טיול תרמילאות ברחבי סין באמצעות סקס עם גברים במסעה בתמורה ללינה.

במודעה שפירסמה הצעירה והופצה ברשת החברתית הסינית Weibo הצעירה ציינה כי היא מחפשת “בני זוג זמניים” שיעזרו לה במהלך הטיול. עם זאת, יש לה כמה הגבלות: הם חייבים להיראות טוב, בני 30 ומטה, גבוהים מ-1.75 מטר ועשירים כמובן. נוסף על לינה, המארחים חייבים לשלם לצעירה עבור מזון ותחבורה מעיר לעיר. 

על פי המודעה, הגברים ברי המזל יזכו בלילה שלם עם פנג, את תשומת הלב המלאה שלה ואת ההזדמנות להיראות בחברתה של נערה יפה באמת. המודעה עוררה ביקורת רבה של גולשים שטענו כי מדובר בזנות לכל דבר, ואחרים שהגנו על פנג בטענה כי כך נוהגת אשה עצמאית וחזקה שזכותה לנצל כל הזדמנות שנקרית בדרכה. היא כמובן קיבלה גם מבול של פניות והצעות. 

אלא שיש בעיה אחת: מדובר במתיחה, קידום לאפליקציה בשם Youjia שהיא מעין מקבילה סינית לטינדר. המתיחה התגלתה בעקבות תביעה של משרד האינטרנט הסיני נגד מפיצת האפליקציה. על פי דיווח ב”שנגחאי דיילי”, משרד האינטרנט פסק כי מפיצת האפליקציה, Zhangyi Network Technology Co משנגחאי חצתה את הגבול בקמפיין שלה ופירסמה מידע שגוי. בעקבות הפסיקה נאסרה הפצת האפליקציה בסין. 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן