טיול ג’יפים בשטח רק לאחר התייעצות עם חברה לאבטחת טיולים

אין כמו טיול ובטח אין כמו טיול שטח, אולם טיול ג’יפים בשטח הוא הטופ שבהנאה. רוב הג’יפאים פשוט נוסעים בשטח בתוך הרכב ובוחרים מסלולים ללא בדיקה מוקדמת. אמנם הרכב אינו כמו הליכה רגלית, ישנו מעטה הגנה של הרכב עצמו אך לא באמת הם כך פני הדברים. כאשר נוסעים במסלול לא מוכר הסכנות הן גדולות ממש כמו בטיול רגלי ואפילו יותר מכך,חברות לאבטחת טיולים מודיעות כי קיימות סכנות רבות כגון סכנות התהפכות או נפילה מצלע ההר. על כן אבטחת טיולים מהווה אלמנט חשוב ביותר גם בטיול שטח עם רכבים.

 

תכנון טיול בעזרת חברה שמתמחה באבטחת טיולים

ובכן אם כבר החלטנו לתכנן טיול בטח ישנה עדיפות אם נפנה לאבטחת טיולים על מנת לקבל ייעוץ והכוונה בבחירת המסלולים הנכונים. החשיבות היא שאם בוחרים מסלולים מסומנים סבירות לפציעה היא גבוהה מאוד ויכולה להיות הרת גורל. תכנון נכון מאפשר התחלה וסיום של טיול בצורה איכותית ומהנה וכמובן ללא תקלות. לכן חברה לאבטחת טיולים תמיד תהיה עם ידע מקדים לגבי מסלולים ואתרים שבהם ניתן לטייל, וכמובן על אותם מסלולים שאסורים או לא מומלצים לטיול. גם אם חל שינוי במסלול מסוים לדוגמה עקב שיטפון או סערה גם אז חשוב להתייעץ על מנת לתכנן את יעדי הנסיעה כראוי.

 

ציוד בסיסי לטיול בשטח על פי המלצה של חברה לאבטחת טיולים

אבטחת טיולית מתאפיינת בכך שיש ביכולתה לתכנן ויותר מכך “להתכונן” נכון לטיול שאנו מתכננים. ההכנות מהוות לרוב 60 אחוז מהצלחת הטיול, ובכלל זה מומלץ על ידי אבטחת טיולים לקחת מפת שטח עדכנית על מנת לסמן את המסלולים, מכשיר ניווט ומצפן. נוסף על כך מומלצת ערכת עזרה ראשונה שתכיל ציוד ותרופות בסיסיות על מנת שיהיה מענה בעת הצורך. אבטחת טיולית מקצועית מומלצת שתתלווה לטיול אם מדובר בטיול שכולל מספר גדול של משתתפים ובנוסף הטיול הוא למשך ימים אחדים.

 

לסיכום אנו מבינים כי אם אנו נמנים על אוהבי השטח והטיולים ואם אנו מתכננים טיול רב משתתפים למספר ימים יש צורך באבטחת טיולים, גם אם הטיול הוא לזמן קצר עדיף לגשת לחברה לאבטחת טיולים ולהתייעץ בנוגע למסלול ולאופיו.

כותב המאמר: שלומי שוורץ

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן