חולץ גבר אשר “רץ” בבועה לברמודה כדי להשיג שלום עולמי

משמר החופים האמריקני הציל בשבת אדם שניסה “לרוץ” מפלורידה לברמודה לאחר שקרא לעזרה. 

האולטרה מרתוניסט, רזה בלוצ’י, הציב לעצמו יעד של ריצה ב-190 מדינות כדי לקרב שלום עולמי. למרבה הצער, הבועה בה חי האיש לא איפשרה לו להמשיך בחזון.

משמר החופים עדכן באתר שלו כי הוזעק לראשונה לבלוצ’י ביום רביעי לאחר שקיבל דיווח על גבר שנסחף בבועה לאורך החוף במיאמי, חסר חוש כיוון ומבקש הנחיות כיצד להגיע לברמודה. 

גורמים רשמיים תיארו את כלי התחבורה בה נסחף האיש כ”בועת הידרו” אם כי מגיבים לדיווח העניקו את הכינוי המדויק יותר: “גלגל אוגר ענק”. בלוצ’י הניע את הבועה באמצעות ריצה בתוכה.

משמר החופים מסר כי בלוצ’י החזיק בחטיפי חלבון, מים מינרליים, GPS וטלפון לווייני. משמר החופים הזהיר את הנוסע כי המסע מסוכן, וכי אין בידיו די אספקה כדי להגיע ליעד, אך הוא סרב לנטוש את הבועה. משמר החופים עקב אחר התקדמות האיש וביום שבת בבוקר בלוצ’י הפעיל את רכיב האיתור שלו והזעיר עזרה. 

מטוס קל של משמר החופים, מסוק וספינה נשלחו כדי להציל את האיש. הוא היה מותש ונלקח לתחנה סמוכה של משמר החופים, שם נבדק ונמצא שלא נפצע משמעותית. “הוא ביקש להביא שלום עולמי אך נסחף בזרם הגולף, מסר דובר משמר החופים, “הסיכוי שלו לגבור על הזרם היו נמוכים מלכתחילה”. 

סרטון שפורסם לפני המסע בדף הפייסבוק של בלוצ’י מתעד את התוכניות שלו לשוט בבועה לאורך הקריביים.

דרך CNN

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן