האיש שהרג בגלל Poke לחברתו בפייסבוק נשלח לכלא

סקוט האמפרי, בחור צעיר בן 27 מבריטניה, צפוי להחל בקרוב לרצות עונש מאסר של ארבע שנים באשמת הריגה. ההרוג: ריצ’ארד רובטו בן ה-29, חבר של האמפרי. החברות הזו הסתיימה בטרגדיה אחרי שקרב אגרופים בין השניים גרם למותו של רובטו. מה שהוביל לקרב האגרופים הזה, על פי עדויות, היה Poke בפייסבוק.

השניים החלו לריב כאשר שניהם נסעו במונית בחזרה ממסיבת רווקים. נהג המונית סיפר שהשניים התווכחו בנוגע לחברתו של האמפרי. האמפרי האשים את רובטו בכך שעשה לה Poke בפייסבוק, ובשלב מסויים שאל אותו בכעס “אם אתה חבר כל כך טוב, למה עשית Poke לחברה שלי?”.

הטענה הזו הובילה לקרב אגרופים שהמשיך גם כשהשניים יצאו מהמונית. האגרוף הראשון הפיל את רובטו לרצפה וגרם לראשו להיחבט במדרכה. החבטה גרמה לאיבוד ההכרה. בשלב זה, האמפרי נמלט מהמקום. רובטו הובהל לבית החולים, ומת מפציעתו כעבור כמה שעות.

האמפרי

“לא התכוונת להרוג אותו”, אמר השופט במשפט של האמפרי: “חלק מהטרגדיה היא שזה מסוג המקרים שפשוט יכולים לקרות. סביר להניח שהלילה גם תפרוץ קטטה דומה, והאדם המוכה יקום ויחזור לביתו והמשטרה אף פעם לא תשמע על כך”.

האמפרי הסגיר את עצמו למשטרה לאחר שנודעו לו התוצאות הקטלניות של הקטטה. עורך הדין שלו סיפר שהוא מלא חרטה על המקרה. על פי גזר הדין נראה שהשופט התחשב בכך: ארבע שנים וארבעה חודשים בלבד בבית כלא זה גזר דין יחסית קל להריגה, ומשפחתו של הקורן מודעת לכך. “זה בזבוז חיים נוראי. אנחנו מרגישים שגזר הדין אינו משקף את הצדק שרצינו שריצ’ארד יקבל”, אמר גיסו של ההרוג.

דרך BuzzFeed | תמונה דרך פייסבוק

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן