הודעות טקסט קורעות לב מטביעת המעבורת בקוריאה

462 נוסעים היו על סיפונה של המעבורת הקוריאנית שטבעה אתמול, מתוכם 340 תלמידי תיכון שהיו בדרכם לטיול. בשלב מסויים במהלך ההפלגה החלה לנטות המעבורת על צידה. במערכת הכריזה הושמעה הודעה שהנחתה את הנוסעים להשאר במקומם ולא לזוז – מה שכנראה חתם את גורלם של רבים מהם. במשך זמן רב שקעה המעבורת, עד שכעבור שעתיים כבר היה קשה לראות אותה מעל לפני המים. 282 מהנוסעים עדיין נחשבים כנעדרים – ביניהם הרבה מאוד תלמידים.

במהלך השעתיים הנוראיות של השקיעה, חלק מהתלמידים הקוריאנים, שאולי כבר השלימו עם גורלם, שלחו הודעות טקסט עצובות מאוד להוריהם. לפעמים אנחנו אולי מרגישים שהעובדה שתמיד אפשר ליצור קשר אנושי עם מישהו אחר באמצעות הסלולר הופכת אותנו לבלתי מנוצחים – אבל במקרה הזה זה רק נתן לתלמידים הזדמנות אחרונה להפרד.

״אמא, יכול להיות שזו ההזדמנות האחרונה שתהיה לי להגיד לך שאני אוהב אותך״, שלח אחד התלמידים לאימו. היא מיהרה לענות ״גם אני אוהבת אותך, אבל למה אתה אומר את זה?״ – אך כבר לא קיבלה תשובה.

תלמיד אחר כתב: ״אבא, אני לא יכול לצאת. הספינה עקומה מדי״. האב ניסה לדחוק בו לנסות לצאת בכל זאת, והבן השיב: ״אי לא יכול לצאת, אין כבר ילדים במסדרונות״.

גם ההורים ברי המזל, שילדיהם הצליחו להנצל, קיבלו את הבשורות המשמחות בהודעות טקסט – כשילדיהם שלחו להם הודעות שהכל בסדר ושהם ממתינים להם בעיר אליה הובאו הניצולים.

דרך BuzzFeed

תמונות: צילומי מסך מתוך יוטיוב

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן