וידאו מבלבל: מאיפה לעזאזל המכונית הזאת מופיעה?

תמיד סיפרו לנו שאין רוחות רפאים בעולם האמיתי – אבל מה עם מכוניות רפאים? הסרטון שלמעלה, שהועלה ליוטיוב בסוף מרץ וצולם על ידי מצלמת דאשבורד בתוך רכב, מציג מה שנראית כמו מכונית שמופיעה משום מקום וכמעט גורמת לתאונת דרכים. מה לעזאזל? האם זו באמת מכונית רפאים? אולי זו הדלוריאן מ״בחזרה לעתיד״ שחזרה הביתה בצד הלא נכון של הכביש? אולי סתם אפקט מיוחד שהולבש על הסרטון המקורי מאוחר יותר באמצעות תוכנת עריכה?

גולשי Reddit צפו בסרטון הרבה מאוד פעמים וגילו בסופו של דבר שהתשובה הרבה פחות מרגשת מההשערות. לא מדובר בשום מכונית על טבעית, אלא בסך הכל באפקט שנוצר עקב זווית הראייה של הרכב ממנו צולם הסרטון. ״מכונית הרפאים״ היא מכונית רגילה לגמרי שעברה באדום. הרכב שנסע לפני רכבו של המצלם הסתיר אותה לאורך כל הפניה – ולכן כשהיא סוף סוף הגיחה זה נראה כאילו היא הופיעה משום מקום.

אחד מהמגיבים ב-Reddit סיפור שכך בדיוק קרתה תאונת הדרכים הראשונה שלו: ״פניתי לנתיב כדי להכנס לתחנת דלק, והייתי צריך לחצות את הנתיב נגדי כדי להכנס אליה. מלפניי היה שלט דרכים כזה או אחר… המכונית שפגעתי בה (בעצם, היא פגעה בי) היתה מוסתרת על ידי השלט כל הזמן, ופשוט נכנסתי לה ישר לתוך הנתיב!״.

סעו בזהירות!

דרך BuzzFeed

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן