הבן תובע את בית האבות של אמו בת ה-85 בגלל חשפן

אם אי פעם תמצאו את עצמכם בבית אבות, סביר להניח שתרצו להגיע לאחד מאלה שלא מתייחסים לדיירים הקשישים כמטרד, ודואגים להם לחיים נוחים, נעימים ומשמחים. בן של אישה הנמצאת בבית אבות כזה חושב שיש גבול ל״חיים הטובים״ שצריך לספק לדיירים – ותובע את בית האבות אחרי שמצא תמונה מאוד מפתיעה בין חפציה של אימו.

התמונה, שצולמה באחד הערבים בבית האבות, מציגה את האם, קשישה בת 85, יושבת מול חשפן בתחתונים בלבד ותוחבת לתחתוניו שטרות. בבדיקה, הסתבר לו שמדובר בפעילות שגרתית של עובדי בית האבות, שמזמינים מדי פעם חשפנים להנאתן של הדיירות.

הבן, פרנקלין יאנגבלד, לא היה מוכן להשלים עם הפעילות הזאת. עורך דינו מסר שהאם הגיעה לגיל 85 בתור נוצריה טובה וחסודה, ושהמפגש עם החשפן השחית וטימא אותה. הבן טוען שמדובר בהטרדה מינית שנעשתה בניגוד לרצונה של אימו. מה שכמובן מעלה את השאלה מדוע היא השאירה לו טיפ.

בבית האבות טוענים שמופעי החשפנות הוזמנו עקב בקשות מהדיירות ההוללות עצמן. הנהלת בית האבות זכאית לשלול הצעות לפעילויות שנראות לה לא ראויות, אך עורך הדין של המקום אמר כי ״במקרה זה היה מדובר באנשים מבוגרים שרצו להשתתף בפעילות הזאת. הן הצביעו על זה ובית האבות אישר את זה״.

האם עצמה סובלת מדמנציה, ולא ממש זוכרת את המקרה המצולם, זה שעל פי בני משפחה גרם לה לטראומה. למרות שהתמונה מטושטשת – לנו דווקא נראה היא די מרוצה.

דרך Happy Place

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן