האקרים פרצו לאתרים ישראלים – את הנקמה הזו הם כבר לא ישכחו

בזמן שהייתם עסוקים בדברים אחרים, שלשום (ב׳) התקיים מבצע #Opsisrael, שהפך את ארצנו הקטנטונת ליעד מבוקש להאקרים. כמו בכל שנה בתאריך זה, גם השנה ניסו האקרים שמשייכים את עצמם לארגון אנונימוס לפרוץ ולהפיל אתרים ישראליים.

למרבה השמחה – ההתקפה הזאת עברה ללא שום נפגעים. גם זו כבר מסורת: #Opsisrael מושך אליו בעיקר האקרים ללא ידע רב בפרציות, שלא מסוגלים לגרום לנזק ממשי למערכות הסייבר בישראל. במקסימום הם מצליחים להשבית כל מיני אתרים לפרק זמן קצר.

השנה, למרות האיומים הקבועים על תקיפות הסייבר, רשתות התקשורת השונות בקושי עסקו במתקפה, כנראה מנסיון השנים הקודמות, שהוכיח שהמתקפות האלה הן בעיקר מהומה רבה על כלום.

מצד שני, זה שהיום הזה עבר ללא נפגעים לא אמר שלא היו כמה האקרים שניסו לעשות בלגן ברשת הישראלית. ההאקר הישראלי Buddhax מארגון Israeli Elite Force החליט לנצל את היום הזה למתקפת נגד. בזמן שההאקרים של אנונימוס ניסו לפרוץ לאתרים ישראליים – הוא פרץ להם למחשב, והשאיר להם הודעות קופצות על המסך בנוסח ״זו הפעם האחרונה שאתם פועלים נגד ישראל!״.

לקבוצת הפייסבוק של הארגון העלה ההאקר הישראלי קובץ PDF שכולל פרטים של 16 מההאקרים האנטי ציוניים. הפרטים האלה כוללים, בין השאר, תמונות של חלק ממהאקרים, אותם הצליח Buddhax לצלם לאחר שפרץ למצלמות האינטרנט שלהם.

הנה ההאקרים שנחשפו:

והנה איך שאחד מהם הגיב בפייסבוק:

פעולת הנגד הנהדרת הזאת וודאי לא תעצור את מתקפות הסייבר הבאות על ישראל. עם זאת, המתקפות האלה גם מלמדות אותנו שברוב המקרים מדובר בסתם האקרים-צעצוע שאוהבים לעשות רוח אבל לא ממש יכולים לזרוע הרס.

זה לא אומר שאין איומי סייבר אמיתיים על ישראל (או על העולם) – זה פשוט אומר שאלה שבאמת יש להם את היכולת והרצון לעשות פיגועי סייבר משמעותיים לא ילכו וישוויצו באינטרנט על זה לפני מעשה. נקווה שכשאלה יתחילו לפעול צבא ההאקרים הישראלי לא יאכזב ויוכל לבלום אותם בקלות.

דרך Nexter

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן