התינוק הפקיסטני שמואשם בנסיון לרצח ירד למחתרת

רשויות החוק של פקיסטן החלו לאחרונה בהליכים משפטיים נגד מוחמד ״מוסה״ חאן. על פי כתב האישום, מדובר בפושע מסוכן, שהשתתף בהפגנה אלימה כנגד חברת גז ממשלתית, ובמהלך המהומות אף ניסה לרצוח את אחד השוטרים.

אם ההאשמות יתבררו כנכונות, ברור שהפושע הזה צריך לשבת מאחורי סורג ובריח, אבל יש רק בעיה אחת: מוסה הוא בסך כל תינוק בן תשעה חודשים.

הסיפור המשונה הזה התחיל בתחילת חודש פברואר, אז נערכה הפגנה כנגד חברת הגז הממשלתית, בה השתתפו בני משפחתו של מוסה הקטן. הם לקחו אותו איתם להפגנה, וכאשר נעצרו כתב השוטר שעצר אותם בדו״ח שלו ש״כל בני משפחת חאן ניסו להרביץ לי״. כשהוגשו כתבי האישום, גם התינוק תכנס אליהם.

מאז עברו כבר כמה חודשים, אך האישומים נגד התינוק עדיין לא הוסרו. אף אחד לא באמת חושב שהוא יורשע או ייכנס לכלא (איזה כלא בדיוק יסכים לקבל תינוק בן פחות משנה?), אבל הוא עדיין נגרש להגיע לשימועים משפטיים. לטענת סבו של התינוק, מדובר במעשה נקם של המשטרה, שמנסה לפגוע במשפחה על בסיס ״סיבות אישיות״. משלטונות פקיסטן נמסר כי השוטר שרשם במקור את הדו״ח פוטר, ושהחשדות נגד התינוק נחקרים. שם גם לא שוללים להדיח שוטרים נוספים, אם יגלו שיש עוד אחראיים למחדל הביזארי הזה.

בינתיים, בחרה משפחתו של מוסה לשלוח אותו למחתרת. ״שלחתי את הבן שלי לפייסלבד (עיר בפקיסטן) בשביל הגנה״, אמר הסב והוסיף: ״הילד עדיין לא יודע איך לאחוז בבקבוק חלב כמו שצריך – איך הוא יכול לנסות להרוג שוטרים?״

דרך Gawker

תמונות: צילומי מסך דרך יוטיוב

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן