האם יש לכם את מה שדרוש כדי להיות מנהל הקריאטיב של אתר מספר 1 למבוגרים בלבד? לשון האתגר הטיזרי של Pornhub, שהכריז על תחרות ליצירת פרסומות בטוחות בעבודה לאתר הפורנו השיתופי.
אתרי פורנו הם שירות חמקמק למדי, מהדברים שאנשים צורכים (35 מיליון אנשים מבקרים ב-Pornhub.com מדי יום, לטענת הבריף הקריאטיבי), אך מעטים ירגישו בנוח להודות בכך. “איך נגיע ל-35 מיליון נוספים, תהה הבריף, אנחנו זקוקים לקמפיין כלל ארצי שנוכל לשדר אפילו באמצעי התקשורת המרכזיים”.
תנאי סף להגשת פוסטרים בתחרות היה כי על כל הפרסומות להיות בטוחות בעבודה. היצירות שהתקבלו הוכיחו כי יש הרבה אנשים עם ראש כחול, אך גם לא מעט עם ראש כחול יצירתי. ניתן לצפות בגלריה המלאה כאן.