שלט פרסום יצירתי גרם לאנשים לחשוב שהם מותקפים בגשם של מטאורים

שלט פרסום מקורי של פפסי הצליח להלחיץ לא מעט לונדונים, שישבו בתחנת אוטובוס ופתאום ראו גשם של מטאורים, צלחות מעופפות ורובטים ענקיים שהורסים את העיר שלהם. הכל באמצעות טריק פשוט אך חכם ושימוש באנימציה ממוחשבת.

השלט הוצמד לחלק הפנימי של תחנת אוטובוס, והוא בעצם מורכב ממסך צבעוני ואיכותי שהורכב על כל קיר התחנה. בצד השני של הקיר הותקנה מצלמה קטנה, שצילמה את הרחוב ושידרה הכל בשידור ישיר למסך הפנימי – מה שיצר אשליה של חלון אל הרחוב. כל מה שנותר לעשות היה לחכות לאנשים שישבו בתחנה, ואז להוסיף בעזרת מחשב כל מיני אפקטים מיוחדים על רקע הרחוב.

על פי תגובות האנשים בסרטון – זה לגמרי עבד.

בסופו של דבר האנשים מבינים את התרמית – אך מה שבאמת אומר שהפרסומת הזאת עובדת זה מה שהם מחליטים לעשות אז: במקום להמשיך בחייהם הם עוצרים ומסבירים לאחרים איך זה עובר, או עוברים לצד השני של התחנה כדי להצטלם עם כל האפקטים. בהחלט שימוש מגניב בטכנולוגיה כדי להפעיל את הקהל – ועל הדרך לנסות להחדיר להם לתודעה את שם המותג.

דרך Sploid

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
ישנים
חדשים פופולרים
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן