שלושה טיפים לבחירה מאוזנת של צבעים בריהוט הביתי

מאחורי בחירה בצבעים חזקים מסתתרת ההעזה וביטחון עצמי רב, אבל לא תמיד חייבים לקחת החלטות אמיצות, ניתן גם להשתמש בצבע בצורה מתונה.

1. ספה בצבע נייטרלי

כמו שג’ינס טוב ואהוב עושה לנו חסד עם כל חולצת פייטים משוגעת כך גם ספה איכותית ביכולתה לשרת אותנו לא מעט שנים ועל כן בחירה בספה בצבע נייטרלי בבד עמיד ואיכותי (בתמונה בבד כותנה בסטון ווש אפור, המהווה ג’ינס לכל דבר) תהווה בסיס נהדר לחלל מאובזר במגוון של אפשרויות,עם מקום לשינויים וגמישות של זמן מקום ועונה. אבזור של החלל יכול להתחיל בפרטים גדולים יותר כמו כורסא,שולחן צד בעל אופי ייחודי או להסתפק בכרי נוי בעלי אופי נועז לצד אגרטל מתאים,ספרים,קערות,אומנות או כל אלמנט אחר העולה על הדעת. בניה של סיפור לחלל יכול להיות קל בדיוק כמו להתלבש כל בוקר מחדש.

2. הסיפור הוא בחומר

דרך נוספת להכניס צבע, בצורה מתונה, לחלל הבית היא בבחירת רהיטים בהם הצבע נובע מהחומר עצמו.

ברזל חלוד, נירוסטה מבריקה, עץ ממוחזר וגס , פורניר מבריק או חומרים חדשניים בעלי אופי של חומר מאסיבי כמו MDF צבעוני (בתמונה). לכל חומר יש מגוון של הבעות, סיפור, צבע, גוון וגמר. ככול שהזמן יעבור החומר יקבל הבעה נוספת המשלבת בו כתמים, שריטות וכל מה שקרה לרהיט בזמן השימוש בו אצלנו בבית – הרהיט והחומר שלו יספר הסיפור האישי שלנו לצד פרקטיות מאריכת חיים… כדי שהנכדים ישאלו למה הרהיט נראה ככה – נוכל לספר להם שהם האשמים. ככה נולד הווינטאג’!

3. הבמה היא שלכם

ודאו שהבית יחזק אתכם ואת אופייכם ולא ההפך! שעיצוב הבית לא יהיה מוגזם ומוחצן יותר מהאני שלכם, הבית שלכם הוא התפאורה ואתם הבמה.

נסו ליצור “במה” מאוזנת ונעימה לכל שוכני הבית בעזרת עבודה משותפת שתשמש בסיס להאווירה החדשה אותה אנו רוצים ליצור- תתקבצו יחד כל המשפחה ותחשבו על מגוון של שלושה או ארבעה צבעים שעושים לכם הכי טוב. מכאן בכל בחירה של רהיט או אביזר חדש שתיקנו, תירשו או תמצאו יהיה עלינו להשתמש בחלטה הבסיסיות של הצבעים. בסיס צבעוני אחיד המשלב הרבה חומרים מרקמים וסיפורים בחלל אחד יצור יבנה אוירה עשירה בה כל בני הבית יכולים לקחת חלק.

שינוי בצבע כזה או אחר ישנה את האווירה שהייתה ויחדש לנו את חלל לקראת חג עונה או חגיגה.

4. צבע משפיע על הרגשות של כולנו, גם כתמים!

אם אתם מאוד אוהבים אפור או בז’, קחו בחשבון שבבית שיש בו ילדים יש גם כתמים. בבחירת בד עבור כסאות פינת האוכל אי אפשר להתעלם מהנושא… ככל שנעשה בחירה בבד פחות אחיד ויותר רב גוני כך יתאים יותר לאווירה העליזה של הילדים וישמח גם אותנו ההורים, כי הריהוט יהיה ממש, אבל ממש יותר פרקטי ויאריך כך ימים.

כאשר נרפד כיסאות בטקסטיל צבעוני ואפילו זרחני, יש להתייחס לחומר השולחן שביכולתו לאזן את האווירה הצבעונית העליזה שנוצרה לצד פורניר אצילי שיעשיר את האווירה וייתן גם להורים את התחושה המתאימה.

(בתמונה מוצגים כיסאות במגוון ריפודים צבעוניים לצד שולחן בפורניר שורש טבעי)

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן