האיש הזה השכיר את הדירה שלו דרך Airbnb ולא ציפה שזה מה שיקרה לו

על פניו, Airbnb הוא שירות מושלם לאנשים שאוהבים לטייל. דרך מעולה להרוויח קצת כסף על הימים בהם הדירה עומדת ריקה, או למצוא מקומות מגניבים לישון בהם ברחבי העולם בזיל בזול. העסק עובד ככה: כל אחד יכול להעמיד את הדירה שלו להשכרה קצרת טווח. האתר של Airbnb יקשר בין אלה שמעוניינים להשכיר את הדירה שלהם לבין אלה שמעוניינים להשאר בה, ידאג להעברת הכספים, ואם הכל יתרחש כשורה בסופו של דבר כל הצדדים ירצו להודות לו על החופשה המהנה.

רק שלפעמים זה לא עובד ככה. ארי טמן, שמתגורר בדירת סטודיו קטנה במנהטן, גילה על בשרו שיש אורחים שכדאי להזהר מהם. לאחרונה הוא השכיר את הדירה שלו לבחור בשם דיוויד. בהתחלה, דיוויד הצטייר כבחור נחמד. ״אני מחפש מקום בשביל האחים שלי, שמבקרים בעיר בשביל חתונה. אין לי את המקום בשבילם״, כתב דיוויד. רק מה – אין אחים, אין חתונה ואין נעליים: הדירה הקטנה של ארי היתה מיועדת למשהו אחר לגמרי.

המזל הגדול של ארי היתה שהוא לא עזב את העיר ישר אחרי שהוא מסר את המפתחות של הדירה שלו לדיוויד, אלא יצא לארוחת ערב. כשהוא חזר לבניין שלו לאסוף את המזוודה מהשוער, הוא רק את דיוויד מסתובב עם מבט מודאג למטה, מדבר בטלפון ואומר ש״הם סוגרים אותנו״. ארי הסקרן ניגש לדיוויד ושאל על מה הוא מדבר. כשדיוויד הבין שבעל הבית חזר, הוא נראה מבועת.

ארי מיהר לעלות לביתו וגילה כמה שחלק גדול מהרהיטים שלו הוזזו ממקומם ונשברו. הוא גילה גם מספר בקבוקי שתייה וחבילות קונדומים. חיפוש מהיר בגוגל של המייל ממנו התכתב איתו דיוויד גילה פרסומים של מסיבות מין המוניות. ארי מיהר להתקשר למשטרה, והצליח למנוע את הפיכת הדירה שלו למאורת אורגיות סוערת. דיוויד, לעומת זאת, אמר שהוא לא עשה שום דבר לא כשורה, ושבחוזה שלו מול ארי היה כתוב שמותר לו להזמין ״עד 50 אנשים״ להתארח.

כך או כך, האורגיה נמנעה וארי יצא עם נזק קל יחסית – ש-Airbnb מיהרה לכסות (היא גם מימנה לו מנעולן שהחליף את המנעולים בבית והזמינה לו מלון לשבוע על חשבונה). ובכל זאת, סביר שארי כבר לא ישתמש בשירותי האתר הזה.

Airbnb הגיבו למקרה: ״מעל ל-11 מיליון אורחים נהנו מחוויה בטוחה וחיובית עם Airbnb, ובעיות עם מארחים או אורחים הן נדירות מאוד. כשהן קורות, אנחנו מנסים לעזור ולתקן דברים כמה שיותר מהר.

״הוטרדנו מאוד כששמענו על התקרית הזאת, ופעלנו מיידית כדי לעזור למארח. הבחור ששכר את הדירה הורחק לצמיתות מהאתר שלנו. החזרנו למארח כסף שיכסה את הנזקים שנעשו לדירתו, ווידאנו שיש לו מקום להשאר בו בזמן התיקונים. בימים הקרובים, נמשיך לעבוד איתו כדי לספק לו את הצרכים האחרים שלו, ובנוסף נשתף פעולה עם רשויות החוק כדי לחקור את המקרה״.

דרך Gawker

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן