האיש הזה רוצה להפוך רחוב ראשי בבריסטול למגלשת מים ענקית

הפרוייקט הזה הוא כנראה פרוייקט מימון-ההמונים המוצדק ביותר שיצא לנו לראות כבר הרבה זמן: האמן לוק ג׳רם מבקש לגייס 5,622 פאונד כדי שיוכל לסגור את אחד הרחובות הראשיים של בריסטול לתנועה מכוניות, ולהקים על הכביש המשופע מגלשת מים ענקית.

אם המימון יצליח, ג׳רם ירכיב מגלשה באורך 90 מטר, שתהיה מורכבת בעיקר מפלסטיק, בתוספת צרורות חציר שירכיבו את הדפנות שלה. עיריית בריסטול כבר אישרה לג׳רם להרכיב מגלשת ניסיון כזו בעבר, והוא לא חושב שיעשו לו בעיות מיוחדות להרכיב גם את המגלשה הגדולה.

קוראים מספרים על “נטופיה”: “הספר מעלה שאלות ובעיות של חברה מרושתת מחשבתית בלי להפוך לדידקטי מדי או לשכנע בעמדה כזו או אחרת. אהבתי מאוד – אמיר קוניגסברג, חבר עמותת טכנולוגיות מוח ישראל (פרסומת)

הפרוייקט אמנם יהיה לא כל כך נוח לנהגים, שייאלצו למצוא דרכים חלופיות להגיע הביתה, אך יוכל להיות כיפי לתושבי המקום, שיזכו להנות ממגלשת מים ענקית. השימוש בה, אגב, לא יעלה כסף. ״אנחנו נאפשר לאנשים לגלוש במורד רחוב פארק, כדי שהם יוכלו לחוות את העיר בדרך חדשה לגמרי!״, מספר ג׳רם.

נכון לזמן זה, הצליח הפרוייקט לגייס מהציבור סכום של 3,015 פאונד, כמחצית מהסכום שמנסה האמן לגייס. אם אתם עומדים לבקר בבריסטול בתחילת מאי, אולי כדאי לכם לתרום כמה שקלים:ההשקעה הזאת תוכל לקנות לכם השתתפות באטרקציה תיירותית שלא רואים כל יום.

ומי יודע, אם זה יצליח אולי יום אחד יגיע האמן הישראלי שיחליט לנסות להקים מגלשה כזאת בדיזינגוף. אנחנו מבטיחים להיות שם כשזה יקרה.

דרך Fast Company

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן