2048 הוא משחק הדפדפן הכי מעצבן והכי ממכר של השבוע

משעמם לכם במשרד וכבר סיימתם עשרות סיבובים של ״סוליטייר״? קבלו את 2048 – משחק דפדפן ממכר להחריד שצבר בימים האחרונים פופולריות ויראלית עם לא מעט שיתופי פייסבוק והודעות של ״ארררררג, לא ישנתי כבר כמה לילות כי אני לא מצליח להפסיק לשחק בזה״. ראו הוזהרתם.

קוראים מספרים על “נטופיה”: “הספר מעלה שאלות ובעיות של חברה מרושתת מחשבתית בלי להפוך לדידקטי מדי או לשכנע בעמדה כזו או אחרת. אהבתי מאוד – אמיר קוניגסברג, חבר עמותת טכנולוגיות מוח ישראל (פרסומת)

לוח המשחק של 2048 מחולק ל-16 משבצות, בהן מופיעים ״אריחים״ ממוספרים שונים. המטרה שלכם היא לחבר בין מספרים זהים כדי ליצור כפולות של 2.

כשתחברו בין שני אריחים 2 תקבלו אריח חדש של 4, שני רביעיות יולידו אריח חדש של שמונה וכו׳ וכו׳. המטרה, כשם המשחק, היא להצליח לחבר מספיק אריחים כדי להגיע ל-2048 לפני שהלוח יתמלא. זה הרבה יותר מסובך ממה שזה נשמע.

לחצו כאן כדי לשחק

אם אהבתם, מומלץ מאוד להוריד את המשחק המקורי עליו 2048 מתבסס (וב״מתבסס״ אני מתכוון ״מעתיק בצורה חסרת בושה״). למקור קוראים Threes!, משחק דומה מאוד רק עם כפולות של שלוש במקום של שניים. הוא יצא לפני מספר שבועות לאייפון והגיע השבוע גם לאנדרואיד. הוא אמנם עולה כשבעה שקלים – אבל שווה לתמוך ביוצר המקורי שהקדיש מזמנו כדי להמציא את הפלא. על הדרך גם תוכלו לשחק בזה בכל מקום על המסך של הסלולרי שלכם. מה רע?

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן