20 זרים התבקשו לעשות זה לזה ביד בפעם הראשונה (פארודיה)

למרות שסרטון ה״20 אנשים מתנשקים בפעם הראשונה״ היה בעצם פרסומת לחברת הלבשה, הסרטון הזה הוא עדיין אחת התופעות הויראליות המרשימות ביותר של החודשים האחרונים.

כנראה שזה מה שאנשים רוצים לראות: נשיקות דביקות בשחור לבן על רקע שיר יפה. אפילו אם בעצם זו פרסומת.

קוראים מספרים על “נטופיה”: “הספר מעלה שאלות ובעיות של חברה מרושתת מחשבתית בלי להפוך לדידקטי מדי או לשכנע בעמדה כזו או אחרת. אהבתי מאוד – אמיר קוניגסברג, חבר עמותת טכנולוגיות מוח ישראל (פרסומת)

כמו כל סרטון ויראלי, גם ל״First Kiss״ יצאו פארודיות. המוצלחת מביניהן היא First Handjob – סרטון בו 20 זרים נפגשים ומתבקשים לאונן זה לזה כבר בפגישה הראשונה. כמו בסרטון הנשיקות, גם כאן יש צחוקים מביכים שהופכים לתשוקה יוקדת שהופכת ל… טוב, לא נהרוס לכם, תראו בעצמכם.

סביר להניח שהסרטון הזה סותם את הגולל על כל הפארודיות העתידיות, למרבה השמחה. First Handjob מצחיק אותנו לא רק בגלל שהוא כתוב טוב ומבויים מצויין, אלא בגלל שהוא עוסק בסרטון שהצליח לעבוד על כולנו. לעשות פארודיה על הסרטון הריגש אותנו ואז בעצם הפך לפרסומת גורם לנו גם להרגיש טוב יותר עם עצמנו, ולדעת שיש צדק בעולם: גם הפרסומאי שמצליח ליצור את הפרסומת המרגשת ביותר בעולם לא חסין לסרטוני פארודיה שהופכים את העבודה שלו למגוחכת.

דרך Happy Place

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן