חמישה סיפורים יוצאי דופן של אנשים שזכו בפרסים גדולים

מוגש בחסות smart, מועדון המנויים המוביל להגרלות הטוטו 16 והווינר ליין.

בסתר ליבנו, כולנו חולמים ביום מן הימים לזכות בלוטו (אפילו אלו שלא ממלאים לוטו) ולהפוך למיליונרים בין לילה. אין אחד שמהחשבה על התעשרות מיידית, הפסקת הדאגה לגבי כספו וחיי נהנתנות מוחלטים לא קוסמת לו.

CC BY-NC 2.0 takfoto

אולם, הדבר נשאר בגדר חלום בלבד שכן כמו שידוע, הסיכוי למות בתאונת דרכים בדרך לדוכן הלוטו גבוה יותר מהסיכוי לרכוש כרטיס מנצח. למרות זאת, סיפורים מרגשים ובלתי יאומנים על זוכים בלוטו כנגד כל הסיכויים צצים מדי פעם ומצליחים לגעת בכולנו. להלן חמישה סיפורים שכאלו:

חסר המזל שהפך לבר מזל

עבור פריין סלאק, מורה למוזיקה מקרואטיה, היוותה הזכיה בלוטו ב-2003 תפנית חדה מאוד במזל שפקד אותו עד עתה.

40 שנה קודם לכן, סטתה הרכבת בה נסע מן הפסים ונפלה אל תוך אגם קפוא כשהיא הורגת 17 בני אדם. שנה לאחר מכן, ניצל סלאק מהתרסקות מטוס בה נהרגו 19 בני אדם. עוד שנתיים חלפו, והיתה זאת תאונת אוטובוס עם ארבעה הרוגים ממנה ניצל. ארבע שנים לאחר מכן, רכבו התפוצץ בעת מילוי דלק, כשהוא מצליח להימלט רק ברגע האחרון, מקרה שחזר על עצמו כעבור שלוש שנים גם כן. בשנות ה-90, היה מעורב בשתי תאונות דרכים עם משאיות, אותן שרד רק בעור שיניו. אולם, אלת המזל סוף סוף חייכה אל פריין סלאק, כשבתחילת שנות ה-90 מילא טופס לוטו קרואטי וזכה בפרס הגדול – מיליון דולר. “אני יודע שאלוהים צופה בי”. סיפר סלאק לאחר מכן. “אני לא בטוח אם כל מה שקרה לי הוא חסר מזל אחד גדול או שמירה מן השמים”. סיכם.

הבעל הנעלם

דונה קמפבל, תושבת פלורידה, החלה לחשוד שמשהו אינו כשורה עם בעלה כאשר זה ניתק את שידורי הכבלים בטלוויזיה וכמו גם את קו הטלפון בביתם. החשד של האישה גבר כשמצאה קבלה על רכישת בית חדש בתיבת הדואר של הזוג.

אולם, קמפבל לא היתה מודעת לכך שבעלה זכה ב-600 אלף דולר בהגרלת הלוטו המקומית עד שחיפשה את שמו בגוגל. למרבה הפתעתה, העלה החיפוש את שמו באתר של הלוטו, בו כתוב היה כי זכה יחד עם חבריו לעבודה בלמעלה מ-10 מיליון דולר שחולקו בין כולם. אך זה היה מאוחר מדי, עקבותיו של הבעל נעלמו עד היום, וקמפבל, שהגישה גת ותביעה לקבלת חלק מן הסכום מבן זוגה, תאלץ לחכות עד שיימצא. אם בכלל.

לוטו2

פעמיים כי טוב

לפעמים, השיכחה יכולה להיות מבורכת. דרק לדנר, אמריקני בן 57, גילה שטופס הלוטו שרכש זיכה אותו בכחצי מיליון דולר. שמח וטוב לב עשה לדנר את דרכו אל משרדי הלוטו עם אשתו בכדי לממש את הפרס.

אולם, שבוע לאחר מכן, נזכר לדנר בפתאומיות כי למעשה רכש שני טפסי לוטו עם אותם המספרים, רק כי לא היה בטוח שכלל מילא את הטופס הראשון. עובדי הלוטו המופתעים לא האמינו כשראו את האיש חוזר ולוקח עימו עוד חצי מיליון דולר. דובר הלוטו סיפר אחר כך כי היתה זו הפעם הראשונה אי פעם שמישהו זכה באותה ההגרלה פעמיים.

החלום שהתגשם

אדם בן 50 מאזור המרכז בישראל ואב ל-5 ילדים זכה ב-26 מיליון שקל באחת ההגרלות שהתקיימו בשנה האחרונה. כמו רבים לפניו, גם הוא חלם על המספרים אותם ימלא בעת שישן. אך להבדיל מאחרים, החלום שלום גם התגשם.

“באחד הלילות חלמתי שאני זוכה בפרס הראשון. אני ממלא כל שבוע טופס דאבל לוטו ולמחרת החלום, בדרכי לעבודה, הוספתי עוד שתי טבלאות. סך-הכול שלחתי 10 טבלאות. שתי הטבלאות הנוספות שמילאתי היו מספרי היום הולדת שלי ושל אשתי, והן שזיכו אותי בפרס של 26 מיליון שקל”. סיפר האיש לעיתון גלובס.

לוטו1

תמונה: מפעל הפיס לוטו / צילום: שמוליק רחמני דרך גלובס

העקשנות שהשתלמה

מיילס מילר, קשיש בריטי מווילס, הפך למיליונר בשנים האחרונות לחייו לאחר שמילא את אותם המספרים בלוטו במשך למעלה מ-40 שנה. אף על פי כן, סיפורו המרגש של מילר כמעט והסתיים בדרך אחרת. “בפעם האחרונה שמילאתי את הטפסים, החלטתי שאשנה את מספריי המזל שלי לאחר 43 שנה”. שיחזר מילר לעיתון מקומי. “אך משהו בתוכי אמר לי לנסות בכל זאת, בפעם האחרונה”.

התפנית המבורכת השתלמה לקשיש מאחר וההימור הקבוע שלו סוף סוף הניב פירות, בדמות זכייה ב-2.3 מיליון פאונד, מהם יהנה עד סוף ימיו. ומה היו המספרים הזוכים, אתם שואלים? ובכן, באופן לא מפתיע, מספרי הלוטו היו תאריך הולדתה של אשתו, כמובן.

תמונת שער דרך CC BY-SA 2.0 Montage Communications

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן