הגזען הלבן גילה בשידור חי: יש לך שושלת אפריקאית

קרייג קוב, ניאו-נאצי וגזען שיוצא חדשות ובקרים כנגד שחורים בארצות הברית, גילה לאחרונה פרט מעניין על השושלת שלו בשידור חי בטלוויזיה: מסתבר ש-14% מה-DNA של קוב מקורו באפריקה – ושהשושלת שלו כללה גם דם אפריקאי.

הגילוי המפתיע התרחש בתוכנית האירוח של טרישה גודארד השחורה שמשודרת בבריטניה. גודארד עסקה בשבועות האחרונים בנושא הגזע באמריקה, והזמינה את קוב לדיון. קוב הסכים לעבור בדיקת DNA – אך לא הסכים להודות שהממצאים שלה נכונים.

כשגודארד סיפרה לו שבדם שלו זורם 14% דם אפריקאי, הוא השתתק לרגע, ואז כינה את הממצא ״רעש סטטיסטי״. זה לא מנע מהקהל לפרוץ מצחוק, ולמנחה לומר לו: ״יש בתוכך קצת שחור״ ולכנות אותו Bro.

קוב עדיין מתעקב וטוען שהתוצאות שהוצגו בתוכנית היו מפוברקות, ושלא קיים בינן ובין מדע מדוייק שום קשר. הוא מכנה את הבדיקה שערכה הפקת התוכנית ״הליך מדעי שפשט את הרגל״, וטוען שמטרתו היתה אך ורק לזעזע אותו ואת הצופים.

ומה אם הבדיקה צדקה, ואכן יש בו קצת דם שחור? ״ובכן,״ הוא אמר ל-Daily Mail: ״אם באמת היה לי קצת ניגר – אז אני לא רוצה אותו יותר״. מילים כדורבנות מצד הגזען הידוע, שאף מבוקש בקנדה על ביצוע פשעי שנאה.

דרך Gawker. תודה לאורן אישי על הטיפ

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן