Orange משיקה לראשונה בעולם – המכשיר שישנה לכם את הרגלי הנהיגה.

אתם בטוח שומעים לא מעט את המשפטים הבאים בזמן שאתם נוהגים:

אמא, משעמם לי!

אבא, מתי מגיעים?!

כמה פעמים הזדקקתם לאינטרנט זמין בתוך הרכב עבור יושביו או עבור הנהג?

בין אם מפת הגעה, מידע חיוני לנסיעה או בידור ומשחקים לילדים – תמיד יש משהו שצריך דחוף מהאינטרנט….

ובכן, עכשיו זה קורה, לראשונה בעולם – סמארטפון לרכב בהשקתה הבלעדית של אורנג’.

ה– Voyager של Orange הוא הסמארטפון הראשון בעולם המיועד לרכב, והוא משלב מגוון של פונקציות שהופכות את הנהיגה ליותר יעילה ומהנה. חלק מהדברים שניתן למצוא שם הם: מנוע חיפוש של Google,Waze מובנה במכשיר, wi- fi in car לכל הנוסעים ברכב, התראת בטיחות לילדים, אפליקציות שימושיות לרכב, MY BEAT-מוסיקה ללא הגבלה, סנכרון אנשי הקשר, שירות הקפצת שיחה מהסמארטפון האישי לסמארטפון ברכב ולהיפך, יומן פגישות המאפשר להפעיל את הניווט בלחיצה על הכתובת בה מתקיימת הפגישה, לחצן חירום המחובר ישירות למוקד המשטרה ועוד.

Orange Voyager

אז למה בעצם טוב שיהיה סמארטפון ברכב? נעמה גת, סמנכ”ל השיווק התוכן ומנועי הצמיחה, מספרת שמסקר שערכה החברה עלה כי הממוצע היומי לנהיגה ברכב הוא 3 שעות בימי חול. מתעורר צורך לנצל את זמן השהיה ברכב בכדי להיות מקושר ומחובר בין השאר לעבודה, לחברים ולמדיה, וב–Orange זיהו את הצורך ומעניקים מענה עבורו. כמו כן, ניתן לציין את היעד המבוקש באופן קולי מבלי להקליד אותו, מה שמאפשר נהיגה בטוחה יותר. “השקת ה- Voyager הינה סנונית ראשונה למגוון פתרונות חכמים לרכב שיושקו בקרוב”, מסכמת גת.

Orange Voyager

אפרופו ענייני בטיחות, החשובים במיוחד במקרה כזה שבו יש ברכב מכשיר שמאפשר פעולות כה רבות – ובכן, אין מקום לחשוש. בעת הנעת הרכב מופיעה הודעת פתיחה לנהיגה בטוחה, שמזכירה לנהג לא לסמס או לכתוב מיילים בזמן נהיגה ובעת היציאה מהרכב, מופעלת הודעה קולית שמזכירה לנהג לוודא שלא נשכחו נוסעים ברכב, מה שלצערנו מסתבר כדבר נחוץ ביותר.

לפרטים נוספים באתר Orange אודות ה – Voyager – http://www.orange.co.il/voyager

 

לקישור מה –mobile לחץ כאן

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן