מה התירוץ של הכומר שמנהל כנסייה שנראית כמו פין?

אנשי הדת של העיר דיקסון שבאילינויס כנראה לא ידעו אם לצחוק או לבכות: הכנסייה החדשה שהם בנו נראית מלמעלה ממש כמו איבר מין זכרי – כולל שק אשכים ושיער ערווה.

זו כמובן לא הפעם הראשונה בה מבנה ארכיטקטוני נראה כמו פאלוס – אבל זה כן מביך במיוחד כשמדובר בכנסייה, ומביך פי כמה כשבניגוד למבנים אחרים הפאלוס לא נובע מהצורה האנכית של המבנה, אלא מהעיצוב האופקי שלו. אמנם הפין מתגלה רק כשמסתכלים על המבנה מלמעלה – אבל עדיין לא ברור איך אף אחד לא חשב לציין שמדובר בפין לפני שהתחילו לבנות את המבנה.

כך או כך – הכנסייה הפאלית הפכה במהלך החודש האחרון לבדיחה. די בצדק.

סקוט שפרד, הכומר שאחראי על הכנסייה, התראיין לאחרונה ל-Sauk Valley Media ונתן את התירוץ שלו לאיך בדיוק זה קרה. ״לאינטרנט יש יכולת לעשות הרבה טוב, אבל גם להרבה מאוד רוע והרסנות. בכלל לא תכננו את המבנה כדי שיראו בו את מה שהאנשים האלה רואים. לא תכננו שיסתכלו עליו מלמעלה״. גם זה, יש לציין, משהו שקצת מוזר לשמוע מכומר.

ויש גם הסבר לוגי: המבנה היה צריך להיות מעוקל כדי לשמר את עץ האלון הגדול (שמתפקד כיופי של שיער ערווה), וצורתו הייחודית נוצרה משילוב של היכל תפילה עם רצון ליצור מבנה שיהיה אפשר לשלב בו חלונות שיכניסו אור טבעי רב.

בינתיים הכנסייה לא מתכוונת לערוך שיפוצים כדי לשנות את המראה שלה. הכומר הנכבד מספר שהוא בכלל מרחם על כל אלה שצוחקים עליו. ״ישו לא אמר לנו להפנות את הלחי השנייה כדי שנוכל לקבל עוד יחס פוגעני. הוא אמר לנו להפנות את הלחי כדי שלא נתנהג כמו שהאנשים האלה מתנהגים״, הוא אמר.

דרך Gawker

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן