מה קורה כשזמר פופ מפורסם נתקל במקרה בזמר רחוב ששר את שירו

זה כנראה המפגש המקרי הכי מגניב שאפשר לדמיין: זמר רחוב בברלין עמד לו באחת מפינות הרחוב לפני מספר ימים, ושר להנאתו את השיר Smalltown Boy של ברונסקי ביט, שהיה להיט גדול בשנות ה-80. לפתע, הצטרף אליו לשירה בחור נמוך וקרח שעבר במקום עם הכלב שלו.

הקאץ’: הבחור הנמוך הוא ג’ימי סאמרוויל, סולן “ברונסקי ביט” והזמר המקורי של השיר, שעבר שם באופן מקרי לגמרי והחליט להצטרף לגירסת הכיסוי. הביצוע המשותף לסוף השיר, בו הזמר המקורי מצטרף בטונים הגבוהים, גרם לי קצת לקוות לגירסה מוקלטת של הדואט.

אבל מה שבאמת מרגש הוא הרגע, אחרי סיום השיר, בו זמר הרחוב מבין מי זה הבחור שהצטרף אליו. “זה להיט!”, אמר הזמר המקורי. “זה אתה?”, שאל אותו זמר הרחוב בהפתעה. “זה אני”, ענה ברונסקי ביט. “אלוהים אדירים”, אמר זמר הרחוב – כנראה התגובה הלגיטימית היחידה במקרה כזה.

אז נכון – יש סיכוי, כמו בכל סרטון כזה ברשת, שמדובר בקטע מבויים ולא בצירוף מקרים. אולי ברונסקי ביט שמע על זמר הרחוב שמנגן את השיר שלו והציב שם מראש מצלמה כדי להצטרף אליו באופן “ספונטני”, או אולי הכל היה שיתוף פעולה של שני המוזיקאים מהתחלה. זה לא משנה: זה עדיין מקסים, ויופי של דרך להתניע את השבוע (אז מה אם כבר יום שני? יום ראשון מוקדש ללקום מהמיטה, שני להתנעה).

וזה הקליפ המקורי:

דרך Gawker

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן