הזוג הזה הכיר, התאהב והתארס באינסטגרם

אפשר לסגור את אתרי ההיכרויות הסטנדרטיים, יש לנו מקום חדש בו אפשר למצוא את החצי השני: אינסטגרם!

דניס ואליזבת’ הם זוג צעיר ומאוהב, שמתכננים בימים אלה את חתונתם שתערך בקרוב. סיפור האהבה שלהם התחיל במערכת התגובות של אינסטגרם, או ליתר דיוק: כשדניס הגיב לתמונת נוף שפרסמה אליזבת.

“אני מתגעגע למקום הזה”, הוא כתב. “זה ברצינות המקום הכי יפה שאי פעם הייתי בו”, אליזבת ענתה. “בואי נעבור לגור שם!”, הציע דניס. “כן! האהא, הלוואי והייתי יכולה לגור שם ;)”, היא ענתה.

הפלירטוט האינטרנטי הלא מזיק הזה נמשך גם בתמונות נוספות שפרסמו השניים באינסטגרם, עד שבשלב מסויים הם החליטו להפגש. למעשה, אפילו הרגע בו הם החליטו להחליף סוף סוף טלפונים נעשה באמצעות התגובות של אינסטגרם (“אני לגמרי בסדר אם פשוט נחליף מספרים, אם זה בסדר מבחינתך”, היא כתבה לו).

גם את הפגישות שלהם בעולם האמיתי תיעדו השניים באינסטגרם:

במהרה החלו השניים לבלות סופי שבוע שלמים ביחד, הגדירו עצמם כ”חברים” באופן רשמי, ולאחר מספר חודשים החליט דניס להפתיע את אהובתו בהצעת נישואין רומנטית. הוא לקח אותה לביקתה בלב טקסס ששייכת למשפחתה של אליזבת, שם תלה מראש על הקירות תמונות נבחרות מאינסטגרם, שמסמלות בשבילו את תחילת הקשר. בסוף, כמובן, הוא שלף טבעת. היא אמרה כן.

לא צריך להגיד שכל ההצעה תועדה באינסטגרם, נכון?

וככה דניס מתאר את הסיפור:

אתמול, נסעתי והפתעתי את אליזבת על ידי זה שהצעתי לה נישואין בביקתה של סבתא שלה. היא וההורים שלה הגיעו לארוחת ערב אצל הסבתא כמו בכל יום רגיל, אבל כשהם הגיעו הם הבחינו בפתק ממני, שביקש מאליזבת לגשת לדלת האחורית. בדלת האחורית הצבתי 30 תמונות מהאינסטגרם שלי ושל אליזבת, שהובילו אותה לביקתה.

[…]

כשהיא נכנסה לביקתה, ניגנתי על הגיטרה שלי שיר קיטשי ורומנטי שכתבתי בשבילה. אחרי לא מעט פאוזות ודמעות של אושר, סיימתי את השיר, ירדתי על ברכיי וביקשתי ממנה להתחתן איתי! זה היה מושלם. השמש שקעה, והיא היתה יפהפיה. אני ממש נרגש לקראת העתיד המשותף שלנו.

מזל טוב!

דרך BuzzFeed

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן