בדיוק כשרצתה לאכול בננה פרצו מתוכה עשרות עכבישים קטלניים

אוהבי הבננות – הזהרו! אחרי קריאה של הכתבה הזאת יש סיכוי שתחליטו להוציא את הפרי הצהוב מהבית שלכם לנצח. שלא תגידו שלא אמרנו.

קונסי טיילור, צעירה בת 29 מלונדון קנתה שקית בננות בסופרמרקט השכונתי. כשהיא ניסתה לאכול אחת, היא הבחינה פתאום בנקודות מוזרות שמתרוצצות לה על הבננה. “בהתחלה חשבתי שזה עובש. אבל אז הסתכלתי מקרוב וראיתי נקודות מוזרות… ונדהמתי לגלות שמדובר בעכבישים. הם בקעו על השולחן וטיילו על כל השטיח שלי”.

טיילור מיהרה לסופר וביקשה להחזיר את הבננות. בסופר הציעו לה החזר כספי של 10 פאונד על עוגמת הנפש. למזלה של טיילור, היא החליטה לא לסיים את הסיפור שם, ושלחה תמונה של העכבישים המדוברים למומחה הדברה. כשהמומחה ראה את התמונה, הוא אמר לה לברוח מהבית ולא להעז לחזור אליו עד שהוא יעבור הדברה מלאה: מסתבר שהעכבישים שהגיעו עם הבננה הם עכבישים נודדים ברזילאים – מין שנחשב לאגרסיבי וארסי במיוחד.

תמונה: João P. Burini CC-BY-SA

בסופו של דבר, הרשת שמפעילה את הסופרמרקט החזירה לקונסי את הוצאות הריסוס ושילמה לה על המלון בו היא שהתה בזמן ההדברה. הרשת סיפרה שהיא מקיימת נהלים נוקשים כדי לוודא שמקרים כאלה לא יקרו, ושכל הפירות המיובאים יימכרו ללקוחות כשהם נקיים ממזיקים.

את קונסי ההסבר הזה כבר לא ישכנע. “אני מקווה שלא אכלתי אחד מהם, אבל אני ממש לא יכולה להיות בטוחה. עכשיו יש לי פוביה מבננות”, היא סיפרה. אי אפשר ממש להאשים אותה.

דרך Gawker

תמונת שער:

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן