זה כנראה אחד הקמפיינים היותר מביכים שיצא לנו לראות בזמן האחרון, אפילו שהמטרה בסופו של דבר טובה. בערך.
מותג Handy הצרפתי, שהוא בעצם ג׳ל חיטוי (״סבון ללא שטיפה״ כפי שאוהבים לקרוא לזה בארץ), החליט לערוך מבצע התרמה קטן כדי לגייס כסף למלחמה בסרטן האשכים. אנשי המותג הזמינו שלוש בחורות נאות וביקשו מהן לחפון כמה שיותר אשכים ברחוב. על כך אשך נתרמו 10 אירו. ההצלחה היתה מסחררת, או לפחות מסובבת ראשים.
בסוף המשימה נתרמו 520 אירו למטרה החשובה: 500 על חפינה מצטברת של 50 אשכים, ועוד 20 על אנשים שהחליטו להחזיר לבחורות טובה וחפנו את שדיהן. אמרנו שזה יהיה מביך.
למרות שהמלחמה בסרטן מבורכת, הסרטון כולו מריח קצת כמו פרובוקציה זולה ודי ילדותית. אם זה היה הפוך – גברים שצריכים לחפון שדיים או מפשעות של נשים, היו קמות צעקות של הטרדה מינית – ובתכל׳ס אין באמת הבדל בין הדברים. מדובר במפגן של הטרדות מיניות באמצע הרחוב, כשלא ברור מי יותר מוטרד: הבחורים שנחפנים, או הבחורות שכלל הנראה קיבלו כסף תמורת ההשתתפות בקמפיין די משפיל עבורן.
גם התרומה עצמה, 520 אירו כאמור, היא כאין וכאפס לעומת תקציב פרסום למותג כזה. צריך לזכור שבסופו של דבר מדובר בפרסומת, ולא בסרטון שנעשה אך ורק מתוך מטרות פילנתרופיות.