סיפור שירותי הטיסה הכי מביך בעולם

אם שביזות יום א׳ תפסה אתכם חזק – הנה סיפור שיגרום לכם להבין שמצבכם היה יכול להיות הרבה יותר גרוע. מה שכן, לפני שנתחיל נשגר אזהרה זריזה – הקריאה לא מומלצת לאנשים שרגישים להומור שירותים.

האתר Celebrity Networth פירסם את סיפור שירותי הטיסה הכי מביך בעולם. החדשות הטובות: אלא אם כן אתם נוטים לטוס הרבה במטוסים פרטיים, הסיכוי שסיפור דומה יקרה לכם אפסי.

הסיפור מתחיל בזמן טיסה פרטית במטוס יוקרתי. במטוס התארחו מספר בנקאים חשובים, כמו גם בעלי חברה פרטית שעמדה להפוך לחברה ציבורית. באמצע הדרך הרגיש אחד הבנקאים תחושה לא נעימה בבטן. כעבור כמה רגעים כבר היה לו ברור שהוא חווה התקף מאוד קיצוני של קילקול קיבה. בהתחלה הוא חשב להתאפק, אבל מהר מאוד הוא הבין שזו לא ממש אופציה.

כששאל את הדיילת איפה השירותים, היא ענתה לו במבוכה שאין כאלה. בעצם, יש, אבל הם נועדו אך ורק למקרי חירום. הוא הסביר לה שזה מקרי חירום. היא הפנתה אותו לאחד המושבים האחרונים במטוס, וסיפרה לו שמתחת למושב העור מסתתרת אסלה. מדובר במושב רגיל לגמרי, בלי שום הפרדה משאר המטוס. לא נעים!

תמונה: Shutterstock

וזה עוד לא הכל: מי שישבה במושב השירותים היתה הסמנכ״לית העסקית של החברה, שהיתה למעשה הלקוחה של אותו בנקאי. הוא הסביר לה במהירות את הסיטואציה, והיא מיהרה לקום ולברוח כל עוד נפשה בה מהאיזור. לשמחתו של הבנקאי, המושב כן כלל מעין ״וילון פרטיות״ קטן שהיה אפשר למתוח סביב פלג הגוף התחתון – אך ראשו היה חשוף לעיני כל.

מצד שני – כשהגוף צריך אז הגוף צריך. קלקול הקיבה של הבנקאי התפרץ החוצה בעוצמה חזקה ובקולות וריחות שעדיף לא לחשוב עליהם. ״אני כל כך מצטער! אני כל כך מצטער!״ הוא אמר שוב ושוב לשאר הנוסעים, שניסו להתעלם מהסיטואציה המסריחה ולהתנהג כאילו הכל בסדר.

המסקנה: בפעם הבאה שתטוסו במטוס מנהלים – וודאו מראש שיש שם שירותים מסודרים וסגורים. אם אין פשוט תסרבו לעלות. אתם אף פעם לא יכולים לדעת מה יקרה בדרך.

דרך Jalopnik

תמונת שער: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן