הפרסומת הראשונה באינסטגרם התקבלה בחילוקי דעות

הנה זה מתחיל: אינסטגרם שילבה בפעם הראשונה בתולדותיה פרסומת אל תוך פיד התמונות של המשתמשים שלה. זה קרה ביום שישי, והפרסומת היתה של מעצב האופנה מייקל קורס.

פרסומות באינסטגרם מופיעות כתמונות היישר בתוך הפיד, כאשר רק תגית Sponsered קטנה מפרידה ביניהן לבין תוכן הגולשים. באינסטגרם הבטיחו בעבר שהם ידאגו לכך שתמונות הפרסומות תהיינה מושקעות וישתלבו יפה בתוך הפיד, מה שבהחלט עובר בתמונה הראשונה, שכוללת שעון זהב שמצולם ליד צלחת עוגיות מקרון צבעוניות.

נכון לעכשיו, אינסטגרם עדיין לא משלבת פרסומות בצורה קבועה. החברה לא סיפרה מתי היא תדחוף את הפרסומת הבאה, או מתי תתחיל להציג פרסומות גם למשתמשיה מחוץ לארצות הברית (זו גם הסיבה שכנראה לא ראיתם את התמונה הזאת בפיד שלכם – אם אינכם אמריקאים הפרסומת הזאת נחסכה מכם). תגובות המשתמשים בינתיים מעורבות: מצד אחד התמונה קיבלה מעל ל-25,000 לייקים – אך מצד שני רבים מהמגיבים כעסו על שילוב הפרסומות בפיד הפרטי שלהם.

בשלב זה, ניסוי הפרסומות של אינסטגרם נותן פתח של תקווה לכך שגם כאשר אלה ישולבו בצורה קבועה הן לא יהיו כל כך נוראיות. התמונה המדוברת לא מרגישה כמו פרסומת, והיא בהחלט יכולה “להבלע” בין שאר התמונות בפיד בלי שבכלל תרגישו בה. זה לא אידיאלי כמו שירות ללא פרסומות – אבל זה היה יכול להיות הרבה יותר גרוע.

תמונה: צילום מסך דרך Mashable

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן