פגשתם את האהבה שלכם אונליין? יש לכם 23% להתחתן

אהבות שהתחילו באינטרנט הופכות ליותר ויותר נפוצות ככל שעובר יותר זמן, אבל עדיין קשה לספר לאנשים כי פגשתם את החצי השני שלכם ברשת בלי לספוג לפחות כמה מבטים עוינים או לא מבינים.

רבים עדיין חושבים שיש משהו נחות באהבות שהתחילו ברשת, שמדובר במעין מקום מפלט למיואשים שלא הצליחו למצוא אהבה בעולם האמיתי ונאלצו להסתפק באינטרנט הקר והמנוכר.

מצד שני, העולם ממשיך להשתנות כל הזמן, והתרבות הדיגיטלית הולכת ומשתלטת על החיים שלנו. ובקרוב מאוד גם מעקמי האף האלה יהפכו כנראה למיעוט.

מחקר חדש מצביע על כך שיותר ויותר אנשים מוכנים לתת צ’אנס לאהבה אינטרנטית.

על פי המחקר, שהתפרסם ב-Pew Research Center, אחד מכל עשרה אנשים (בארה”ב) השתמש באתר היכרויות או אפליקצית דייטינג. 66 אחוזים מאלה גם יצאו בשלב כזה או אחר עם מישהו שהם הכירו דרך האתרים האלה.

אך הנתון המשמח יותר הוא ש-23 אחוזים מהזוגות שנפגשו ברשת הפכו לזוגות בריאים ומוצלחים, שהגיעו לחתונה או לזוגיות ארוכה ומאושרת. זה אומר שאם אתם יוצאים עם מישהי / מישהו מהאינטרנט – יש לכם סיכוי של בערך אחד לחמישה להתחתן איתו / איתה. בלי לחץ, כן?

הרשת הופכת לחלק גדול יותר ויותר מהחיים שלנו – וסביר להניח שתוך שנים מעטות כבר לא יהיה שום דבר מוזר או לא טבעי בלהכיר, ואולי אפילו לנהל מערכות יחסים שלמות, דרך הרשת. יש כאלה שיראו את זה אולי כמשהו עצוב. אנחנו דווקא חושבים שזה משמח ומעודד, ומלמד שלאהבה תמיד יש סיכוי – גם בעולם הדיגיטלי.

אילוסטרציה: Shutterstock

דרך Jezebel

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן