קורות החיים הכי מביכים שפורסמו בפייסבוק

קשה לדעת אם לצחוק או לבכות אחרי קריאה של קורות החיים שלמעלה. האמת? אנחנו עדיין מתקשים להחליט אם מדובר בקורות חיים אמיתיות או שבסוג של בדיחה מתוחכמת.

קורות החיים האלה, שפורסמו בעמוד הפייסבוק של מנהלת משק בבית מלון בצפון לאחר שנשלחו אליה לכאורה. התמונה אינה זמינה לכלל גולשי פייסבוק, אלא שותפה כך שרק חבריה של העובדה יוכלו לראות אותה.

אם מדובר בקורות חיים אמיתיים שהגיעו לידיה של העובדת במסגרת עבודתה – מדובר עדיין בהפרה די בוטה של פרטיות. אם מדובר בזיוף שנוצר רק לצרכי הומור מדובר בביצוע מרשים מאוד ומלא דמיון.

כך או כך, קורות החיים האלה מספרים סיפור טראגי-קומי (קומי במובן הסאטירי של המילה). בעברית קלוקלת הן מספרות את סיפור חייו של ח’ בן ה-26, שכבר הספיק להתאלמן, לעבוד ב”כמו עורך דין”, ללמוד “כמו תואר במשפטים” ולקבל רשיון נהיגה לא רק על רכב וטרקטורון אלא גם על אופנוע ים.

שוב – קשה לדעת אם מדובר בזיוף או באמת – אבל הסיפור הגדול שמסתתר בכל כך מעט שורות נוגע ללב כך או כך. אם ח’ הוא אכן אמיתי – אנחנו מקווים בשבילו שהוא קיבל את העבודה בה חשק, ומייעצים לו בפעם הבאה לשלוח קורות חיים בשפה בה הוא שולט ב-100%. ככה לפחות הוא יוכל להיות בטוח שלא יהפוך לבדיחה של עובדי מקום העבודה הפוטנציאלי שלו.

ניסינו להשיג את תגובת העובדת, כמו גם את תגובת בית המלון – אך אלה לא התקבלו עד פרסום הכתבה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן