הצוללת שהגיחה ברחובות מילאנו היתה תרגיל פרסומי

למישהו היה יותר מדי כסף להוציא על פרסומות: חברת הביטוח Europ Assisance Italia יצאה לאחרונה בקמפיין שיווקי שנועד לגרום לתושבי מילאנו שהם חייבים לבטח לעצמם את הרכוש, כי הם אף פעם לא יכולים לדעת איזה אסון מוזר יפקוד אותם. הדרך לעשות זאת? על ידי צוללת ענקית שמגיחה ממעקי האדמה בלב מילאנו.

כן, זה קרה.

חברת הפרסום M&C Saatchi Milano הרכיבה במרכז מילאנו תפאורה מציאותית, שגרמה לעוברים והשבים לחשוב שתאונה ביזארית גרמה לצוללת להגיח דרך המדרכה (מי ידע שמתחת לכביש יש ים?). מה”צוללת” יצאו אנשי הצוות, וכוחות הצלה שהגיעו למקום התחילו לפנות אותם ולהרחיק מהמקום עוברים ושבים.

אך כמובן שצוללות לא באמת צוללות מתחת לכביש. מי שהסתכל ממש טוב שם לב שעל הבגדים של אנשי הצוות ואנשי ההצלה הודפס ההאשטג #LF13 שליווה את הקמפיין.

סביר להניח שלא הרבה נפלו בפח וחשבו שמדובר באסון אמיתי – ועדיין, מדובר ללא ספק באחת הפרסומות המקוריות והמגניבות ביותר שיצא לנו לראות לאחרונה.

יאללה, איזה איש פרסום לוקח על עצמו לארגן התרסקות של עב”מ במרכז תל-אביב כדי לפרסם חברת ביטוח ישראלית? ובבקשה לא להשתמש בציפי שביט בקמפיין, זה לא היה מצחיק אפילו בניינטיז.

דרך ynet

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן