הסבא נישל את בתו לאחר שזו נישלה את בנה ההומוסקסואל

הורים שלא מקבלים את ילדיהם כשאלה מספרים להם שהם הומוסקסואליים זו תופעה עצובה, ולמרבה הצער מאוד מאוד מוכרת. זו אחת הסיבות לכך שלא מעט נערות ונערים שומרים על הנטיות המיניות שלהם בסוד.

נער אמריקאי בשם צ’אד עשה את הצעד האמיץ, וסיפר להוריו שהוא הומוסקסואל. אמו לא קיבלה זאת ברוח טובה – וסילקה אותו מהבית. למזלו של צ’אד, הסבא שלו הוא כנראה אדם קצת יותר פתוח והגיוני מאמא שלו, שלא רק קיבל אותו כמו שהוא, אלא החליט להגיד לבת שלו בדיוק מה הוא חושב עליה ועל הדעות ההומופוביות שלה.

במכתב שנכתב בכתב יד והפך לוויראלי, הודיע הסבא לביתו שאין לה מה לחפש אצלו יותר, לפחות עד שתצליח למצוא את הלב שלה מחדש.

כריסטין היקרה,

אני מאוכזב ממך כבת. את צודקת כשאת אומרת ש”יש לנו בושה במשפחה”, אבל טועה באבחון הבושה.

לזרוק את צ’אד מהבית בגלל שהוא סיפר לך על הנטיות המיניות היה הדבר ה”לא טבעי” היחיד בכל הסיפור הזה. זה נגד הטבע כשהורה מסלק את הילד שלו מחייו.

הדבר האינטליגנטי היחיד ששמעתי אותך אומרת בקשר לכל זה הוא ש”לא גידלת את הבן שלך להיות הומו”. כמובן שלא. הוא נולד ככה והוא לא בחר את זה, בדיוק כמו שהוא לא בחר להיות שמאלי. את, לעומת זאת, עשית בחרת להיות פוגענית, צרת אופקים ובעלת דעות פרימיטיביות. אז, אם אנחנו כבר בקטע של לנשל את הילדים שלנו, אני חושב שאנצל את ההזדמנות כדי להגיד לך להתראות.

יש לי נכד מהמם (כמו שאוהבים להגיד בקהילה ההומוסקסואלית) לגדל, ואין לי כבר זמן לבת הביץ’ שלי.

אם תמצאי את הלב שלך, תרימי אלינו צלצול.

אבא

את המכתב עצמו שלח צ’אד בעצמו ל-FCKH8, ארגון שפועל נגד גילויי שנאה על בסיס העדפות מיניות. אנשי הארגון פרסמו את המכתב בפייסבוק, ומשם הוא הפך לוויראלי עם כ-10,000 לייקים וכ-4,000 שיתופים.

יש לצ’אד מזל גדול שבניגוד לאימו, סבו נמצא שם כדי לקבל אותו ולגדל אותו בזמן שהוא ממשיך לעבור את התקופה הלא פשוטה של ההתבגרות. יש לנו הרגשה שבבחירה בין לגדול על הסבא הזה לבין לגדול עם האמא – היינו בוחרים בסבא בלי לחשוב פעמיים.

דרך Gawker

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן