10 סיבות שאנדרואיד טובה יותר מאייפון

בדרך כלל אנחנו לא אוהבים להתערב בוויכוח “מי יותר טוב, אנדרואיד או אייפון”, אבל תשומת הלב הרבה שמקבלות מערכות ההפעלה האלה בימים האחרונים, בעיקר בעקבות יציאתה של iOS 7 מעוררת המחלוקת, גרמה לנו לחרוג ממנהגנו, ולגלול כאן בקצרה את 10 הסיבות המרכזיות בגללן אנדרואיד מוצלחת יותר מאייפון.

לפני שמעריצי אפל יתחילו לצעוק – אנחנו לא מנסים לקבוע כאן עובדות, אלא רק להצביע על עשרה מקומות בהם ידה של האנדרואיד על העליונה. זה לא אומר שאין מקומות בהם האייפון לוקח, ואם אתם מעדיפים את המכשירים של אפל זה לא אומר עליכם שום דבר רע.

1. יותר מתקדמת

פעם אפל היתה בקדמת הזירה הטכנולוגית בכל הקשור למערכת ההפעלה הסלולרית שלה. היום התמונה הפוכה: גוגל כבר עוברת את אפל בתכונות רבות, ונראה שדווקא אנשי התפוח הם אלה שמנסים להדביק את אנדרואיד. לא סתם הביקורת הכי גדולה על iOS 7 היא “זה נראה ומרגיש כמו אנדרואיד”.

עד שאפל לא תמציא את הגלגל מחדש – את רוב החידושים הסלולריים תמצאו היום דווקא באנדרואיד. למרות שלא כל החידושים האלה מרגשים או שימושיים (וזו אולי הסיבה שאפל לא ממהרת להוציא כל כך הרבה חידושים בבת אחת) – עדיין יש הרבה יותר לעשות עם אנדרואיד מאשר עם iOS כיום.

2. אתם גם ככה משתמשים בשירותים של גוגל

ירים יד קורא שלא משתמש ב-Gmail, או בלוח השנה של גוגל, או אפילו בגוגל דרייב. רובנו הכנסנו כבר מזמן את גוגל לחיינו, ולמרות שיש פתרונות לשימוש בשירותים שלה גם באייפון, הדרך הטובה והנוחה ביותר לעשות זאת זו דרך אנדרואיד.

בקיצור, אם אתם כבר משתמשים גם ככה בכל השירותים שלה, לא מובן מאליו שעדיף לכם לעבור למערכת ההפעלה שלה?

ראו גם: 15 טיפים מנצחים ל-iOS 7 החדשה של אפל

3. פשוטה מבחוץ, מורכבת מבפנים

ה-iOS עדיין פשוטה יותר לשימוש מהאנדרואיד, אבל בהפרש די קטן, וסביר להניח שכל מי שיניח ידיו על מכשיר אנדרואיד יבין תוך דקה איך מבצעים את הפעולות הנפוצות. אך בניגוד ל-iOS, אנדרואיד מאפשרת לצלול פנימה ולהתעסק גם באפשרויות מורכבות יותר.

אולי לא כולם ירצו לצרוב רומים או לעדכן כל מיני רכיבי מערכת כדי להגביר את הביצועים – אבל המשתמשים המתקדמים יוכלו להפיק הרבה יותר מהאנדרואיד שלהם מאשר מהאייפון – שפשוט נועל אותם מחוץ לכל האפשרויות המתקדמות.

4. יותר אפליקציות חינמיות

על האיכות אפשר להתווכח, אבל על הכמות לא: Google Play פשוט מלאה באפליקציות חינמיות שאתם יכולים להעמיס על המכשיר שלכם בלי להוציא שקל אחד. למעשה – חלק מהאפליקציות שעולות כסף באייפון זמינות להורדה באנדרואיד לגמרי בחינם. לא שווה?

5. אפשר להחליף מקלדות

בעוד המקלדת של האייפון מוצלחת למדי, באנדרואיד יש לכם מבחר עצום של מקלדות חלופיות, כולל מקלדות “החלקה” שלא דורשות מכם להרים את האצבע מהמסך, ושלל קונספטים שונים ומשונים אחרים שיכולים, תיאורטית, להגביר את קצב ההקלדה הסלולרית שלכם.

ובאייפון? מקלדת אחת. וזהו.

6. לא צריך את אייטיונז

רוצים להוסיף קבצי מדיה כמו מוזיקה או סרטים לאייפון שלכם? אנחנו משתתפים בצערכם – כי זה אומר שתצטרכו לעבור דרך אייטיונז, תוכנת ניהול המוזיקה הלא כל כך מוצלחת (לפחות בגירסת ה-PC) של אפל.

באנדרואיד לא צריך שום תוכנה מיוחדת ושום כאבי ראש. רק כבל USB ואתם מסודרים.

7. זה עולה פחות

זוכרים את ההבטחות לאייפון פלסטיקי זול, שהתבררו כלא יותר מאייפון פלסטיקי קצת-פחות-יקר? העובדה שאצל אפל אין תחרות, ורק חברה אחת מוציאה מכשירי אפל, הופכת את מכשירי ה-iOS ליקרים מאוד.

זה לא שבאנדרואיד אין מכשירים יקרים – אבל בהחלט ניתן למצוא גם אלטרנטיבות בפחות כסף. אם לא חשובה לכם המילה האחרונה בתחום ואתם יכולים להסתדר גם עם דגמים טיפה פחות חזקים, תוכלו להשיג מכשיר מעולה בפחות מ-2,000 שקל – מה שבחיים לא תוכלו להגיד על אפל.

8. מסך הבית יותר מוצלח

אפל לא מאפשרים לכם לשנות את מסכי הבית. כל מסך מורכב מגריד של אייקוני אפליקציות או תיקיות – וזהו. באנדרואיד אפשר להוסיף ווידג’טים, ולמעשה להפוך את מסכי הבית לאישיים ושימושיים בהרבה.

גם אם אתם לא חובבי ווידג’טים – העובדה שבאנדרואיד לא חייבים להציג את כל האפליקציות במסכי הבית גורמת לכל הפחות שמסעי הבית האנדרואידיים מסודרים הרבה יותר מאלה של אפל.

9. מרכז ההתראות הרבה יותר טוב

עוד נקודה שאפל אף פעם לא הצטיינה בה היא כל מה שקשור להתראות. “מרכז ההתראות” של האייפון מספק אך די דליל, במיוחד לעומת זה של האנדרואיד שמאפשר לבצע פעולוות מהירות, כמו לענות להודעות, גם בלי להכנס ולטעון את האפליקציות המתאימות.

10. גוגל עכשיו!

למרות שבתיאוריה שירות Google Now זמין גם לאייפון דרך אפליקצית גוגל, אבל בפועל אם הגדרתם את מיקום המכשיר שלכם בישראל אפשרות זו לא זמינה – וגם אם כן היא לא מוצלחת כמו באנדואיד.

Google Now, חלק בלתי נפרד ממערכות האנדרואיד החדשות, “לומד” את שגרת היום שלכם וממליץ לכם על כל מיני פעולות עוד לפני שאתם מבינים שאתם צריכים להשתמש בהן. למשל – אם יש פקק בדרך למשרד הטלפון יציע לכם לנסוע בדרך אחרת עוד לפני שתספיקו לצחצח שיניים. זה עובד טוב מאוד וזה יעיל מאוד – ולאייפון עדיין אין תשובה הולמת.

חובבי האנדרואיד וודאי יוכלו למצוא עוד עשרות סיבות אחרות – אבל ה-10 האלה מספיקות לנו כדי להבין, לכל הפחות, שלאנדרואיד יש מספר יתרונות משעותיים מהמערכת של אפל.

מה אתם חושבים? אתם יכולים לחשוב על סיבות נוספות, או שאתם חושבים שהמערכת של אפל עדיין בלתי מנוצחת?

בהשראת Buisness Insider

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן