הצטרפו למהפכת הפרסום הטבעי של “חורים ברשת” כדי לקדם את המותג שלכם באמצעות תכנים חברתיים בעלי ערכים חיוביים שהגולשים ישמחו לקדם. “חורים ברשת” הוא המקור המוביל לתוכן חברתי ברשת והיחיד שמציע הפצה חברתית מתקדמת לתוכן ממותג במדיה.
הדגש על תכנים בעלי מקדם חברתי (ויראלי) גבוה מסייע לחסוך בעלויות מדיה ולטרגט לקהל היעד המבוקש – של מאות אלפי משפיעני רשת מפולחים – טבעונים, להט”בים, פמיניסטיות, משפיעני פייסבוק, בראנז’ה, גאדג’טולוגים, נשים אופנתיות, אוהבי בעלי חיים ואחרים – אם אתם זקוקים לפנות לקהל ממוקד ולגרום להם להעביר את המסרים שלכם הלאה – כולם אצלנו. בין השותפים שלנו: אול ג’ובס, גוטקס, איטריידר, עיריית הרצליה, aTrader, רשות השידור ואחרים.
ניצור עבורכם תוכן בעל ערך שאנשים אוהבים לשתף
בעזרת חורים ברשת תוכלו לתרגם את המסרים שלכם לתוכן רלוונטי בעל ערך מוסף גבוה לקוראים שלכם במיתוג ובנראות שלכם.
מתוך קמפיין לשבוע מודעות לסרטן בלוטת התריס אליו נרתמה עדי הימלבלוי
השיגו ויראליות במדיה החברתית
המשתמשים המשפיעים של חורים ברשת מפיצים את התכנים שלכם באמצעות שיתופים ברשתות חברתיות וחושף את המותג שלכם לקהל גדול.