בחור נפרד בבחורה בהודעת טקסט, בחורה ביישה אותו בפני הבוסים שלו

עסקנו בעבר לא פעם בטרנד הביוש (shaming) והמקרה הבא הוא דוגמה נוספת לתופעה המתרחבת. בלוגרית שקיבלה הודעת פרידה בטקסט מהדייט שלה החליטה לא לשתוק ונקמה בגדול.

קווין וודוורד פו בת ה-26 היא כותבת ומנהלת בלוג אירועים ורכילות בשם Little Black Blog.

וכך היא מספרת:

“הכל התחיל לפני שבועיים, כאשר פגשתי מישהו בבר. הוא היה ידידותי מספיק, אבל גם שיכור וקצת מעצבן. לכן, כאשר הוא ביקש את מספר הטלפון שלי נתתי לו את כתובת המייל. התכתבנו במהלך סוף השבוע, וקבענו לצאת לשתות. הפגישה הפכה בסוף לארוחת ערב, ולאחר מכן שמפניה. הכימיה הייתה טובה יחסית, אך יש לי כימיה טובה עם הרבה אנשים, כי אני אוהבת לדבר עם אנשים ולכבוש את לבם של זרים”.

קווין והבחור קבעו לדייט נוסף בסוף השבוע הבא, ואז היא עברה שלב והזמינה אותו למסיבת יום ההולדת שלה. הוא הגיב שיהיה מחוץ לעיר, ועל כן קבע לקחת אותה לנופש בסוף השבוע שלאחר מכן, היא כותבת, “זה נשמע לי יותר מדי, ולכן הסכמתי לטיול של יום אחד”.

עם זאת, לפני שקווין הספיקה לארוז, הבחור שלח לה הודעה שסיימה את מערכת היחסים הקצרה בסמס: “היי. תקשיבי. נהניתי בשבת אבל בכנות אני זורם בתקופה הזו ולא מחפש מערכת יחסים. מצטער לבאס לפני יום ההולדת אבל אין לי ספק שתעברי הלאה מהר כי את בחורה חכמה ומגניבה. בהצלחה!”.

 

קווין כתבה בבלוג שלה שלא קיבלה את הבשורה בקלות:

“שותקתי. הייתי חסרת מילים ואוויר. זה ביאס אותי בכל כך הרבה מובנים, אך הייתי המומה מכדי לתאר אותם. זו בעיה חמורה לכותבת ולמישהי שהיא תקשורתית באופיה. עשר שעות לאחר מכן, הייתי עדיין עצבנית מדי ונאלצתי לעזוב מוקדם חזרה באופרה. ואז הבנתי: אני ממש לפני יום הולדת 26. למה אני אוכלת את עצמי במקום לבטא את הרגשות שלי? אין מה להפסיד מאמירת האמת”.

וכך היא עשתה. בבלוג שלה היא מספרת על הנקמה. כדי לקצר: בחור אומר לבחורה שזה עתה פגש שהוא לא מחפש מערכת יחסים רצינית ומקווה שהיא תבין כי היא חכמה, מצחיקה ומגניבה. בחורה מחליטה להרוס את שמו בביוש פומבי: העברת הודעות סקסטינג פרטיות ששלח לה לבוסים שלו כדי להראות להם איזה שימוש הוא עושה בטלפון שקיבל מהעבודה. מידתי? לא. מספק? כן. מצמרר? בהחלט. (דרך Gawker).

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן