10 פדיחות קורעות מצחוק של מגישי חדשות בשידור חי (וידאו)

פספוסים זה תמיד מצחיק בעיקר כשזה קורה בשידור חי, ואם זה קורה לאנשים שמנסים להיות רציניים אז זאת בכלל חגיגה. אספנו עבורכם חמישה סרטונים מצחיקים והזויים של מגישי חדשות רציניים ברגעים של שבירה רגשית מצחיקה במיוחד.

1. החדשות קורעות מצחוק

אבל לפעמים זה דווקא ממש מצחיק. קריינית החדשות של ערוץ 10 האוסטרלי, נטשה אקסלבי, לא יכלה להפסיק לצחוק בשידור. אבל זאת ממש לא אשמתה, המגיש באולפן, מאת דוראן, כל הזמן ניסה לשדך בינה לבין חתיך אירי תורן אותו הוא ראיין. השלושה צחקקו ביניהם, נטשה שיתפה פעולה ופלירטטה וגם אמרה שאולי האירי יהיה “שדון בר מזל”, מה שנשמע כמו הזמנה אירית הזויה לסקס. סמוקה ומשועשעת נטשה לא הצליחה להשתחרר מהאווירה ההומוריסטית שאחזה באולפן, גם כאשר עברה לדווח על אירועי היום. היא נראת בסרטון נקרעת מצחוק בעודה מקריאה חדשות קשות. אקסלבי התנצלה במבזק חדשות מאוחר של הערוץ על שצחקה בזמן שהקריאה חדשות על הפגנה אלימה בברזיל ומוות של ילדים לאחר שבניין קרס במומבאי.

ראו גם: 11 הפשלות הכי מביכות בעבודה

2. חבילת ניירות הדפסה זה האייפד החדש?

מגיש החדשות של ה-BBC, סיימון מק’וי מיהר לאולפן כדי שיספיק לעלות לשידור בזמן, אבל כמובן שכשממהרים טעויות מועדות לקרות. הוא התבלבל ובמקום לעלות לשידור עם האייפד שלו, הוא מצא את עצמו עומד ומגיש חדשות על שכרות כשבידיו חבילת נייר למדפסת. יתכן שהוא בעצמו שתה לפני השידור, או באמת סתם מיהר, כך או כך מדובר באירוע וצירוף מקרים משעשעים במיוחד. כמובן שמקוי הבחין בטעות המפדחת, אבל כמגיש רציני ומיומן לא שבר דמות והמשיך בשידור כרגיל. טוב, הוא לפחות ניסה. הוא נראה כמי שבטעות עלה לשידור עם חלק עליון של החליפה ותחתוני בוקסר כי שכח שזה שידור בעמידה.

שיכור או סתם מיהר? מקוי אוחז בחבילת נייר הדפסה.

מסתבר שמקוי הוא מפספס סדרתי וקיימים סרטים נוספים שלו המתעדים אותו ברגעים מביכים במיוחד. גם הם משעשעים, מומלץ בחום.

3. הדילדו הנכחד

ל-CNN יש פרשנות ייחודית משלהם לגבי מינים נכחדים. מגיש החדשות של הCNN ג’ונתן מאן פליפנטלי בדיוק ראיין מומחה לתרומת שינויי האקלים להיכחדות מינים של חיות, וכנראה המחשבות שלו על מין נכחד הן מסוג אחר לגמרי. הוא אמר למומחה ש“היכחדות בעלי חיים מעשה ידי אדם אפילו התרחשה בעבר, אני מנחש שצדנו את הדילדו עד אשר נכחד”. הוא הבין מיד את טעותו, צחק במבוכה, ובמסך המפוצל נראה המומחה נקרע אף הוא. בין אם עבור המנחה מין הוא דבר נכחד, או שהוא מחפש עבור אשתו את האביזר בחנויות ואינו מוצא, מדובר בפאשלה משעשעת במיוחד.

4. מה פרויד היה אומר?

הסרטון הבא כל כך מביך מה שהופך אותו למשעשע במיוחד. סיובהאן ריאלי, מגישת חדשות בערוץ מקומי של ABC, חשפה בפני הצופים קצת יותר ממה שהתכוונה. בעודה מדווחת על התנועה היא רצתה לצייר על המסך בידיה היכן בדיוק בונים בכביש ולא יהיה מעבר לתנועה, אך ציירה איבר מין ענקי במקום. יתכן שמדובר בצירוף מקרים שגרם לאזורים בהם בונים להיות בצורה הזו, או שפשוט למגישה היו דברים אחרים על הראש. אנו ממליצים למגישה לבדוק את הנושא לעומק.

5. שקט מדממים

לפעמים אנחנו פשוט לא יכולים לשלוט בגוף שלנו, יש לו חיים משל עצמו. מגיש החדשות הקנדי אלכסיס דה לאנסר גילה את זה בדרך הקשה. הוא בדיוק היה לקראת סיום המהדורה בערוץ RDI הקנדי כשאפו החליט שבא לו לדמם דווקא עכשיו כשמיליוני אנשים צופים בו, כאקט של אף שמחפש תשומי. דה לאנסר לא נכנע לגחמות אפו וניסה לשדר כרגיל אך אפו המשיך לדמם. באקט ששמור לזמן בו אף אחד לא רואה אותנו, ניגב לאנסר את הדם בעזרת ידו כילד המנגב נזלת על שרוולו וחושב שאף אחד לא רואה. אבל הי לפחות הוא סיים את המהדורה באופטימיות צרפתית “לילה טוב, להתראות”.

האף שרצה קצת תשומי.

6. הפטריה התגלתה כצעצוע מין

ערוץ הטלוויזיה הסיני Xi’an דיווח על סוג חדש של פטרייה שהתגלתה במקור, ולא היתה מוכרת למדע עד אז. השידור הטלוויזיוני כלל טבילה של הפטרייה המוזרה בגיגית מים ואפילו במדידתה. עד כאן – דיווח טלויזיוני מעניין. רק מה – מסתבר שכמו שהגופה לא היתה גופה, כך גם הפטריה לא היתה פטריה – אלא צעצוע מיני לגברים, סוג של איבר מין נשי עשוי גומי. השידור הטלוויזיוני המביך הופץ במהרה ברחבי העולם – והערוץ נאלץ לשחרר התנצלות רשמית על הטעות ה… לא ממש תמימה.

7. הבת של המגישה הפריעה בשידור חי

ילדים אוהבים להופיע בטלוויזיה, אבל הילדה הקטנה הזו, שרק רצתה להגיש לאמא שלה מכשיר סלולרי, לא הבינה כנראה שהיא עושה זו בשידור חי, ושהאמא לא ממש מרוצה מההפרעה המביכה הזאת בשידור. הפאשלה תועדה בתחנת הטלוויזיה המרוקאית Medi 1. מגישת החדשות מדברת, כשפתאום מגיחה מהתפאורה מאחוריה ילדה קטנה ומנסה להגיש לה טלפון (מזל שלא אמרה “אמא טלפון”). האם מסתכלת על הילדה בחוסר סבלנות – וזו מבינה פתאום מה עשתה ובורחת בחזרה אל מאחורי הקלעים. השדרנית עצמה התעשתה די מהר. היא לקחה הפסקה של שניה בשטף הדיבור שלה – ואז המשיכה את השידור כמו גדולה. לסיפור.

8. בוא מכות

אולפן החדשות החדש של ערוץ ה-BBC הוא פשוט קומדיה מהלכת. מסתבר שלמרות שבבניית האולפן הושקע מיליון פאונד, בתדריך של מי שנמצא מאחורי המגישים הושקע הרבה פחות. מאז נפתח האולפן קרו דברים כל כל הזויים מאחורי המגישים, שפתאום ממש מתחשק לפתוח חדשות ודווקא את ערוץ ה-BBC היבשושי.

באחד המקרים, כפי שתוכלו לראות בסרטון הבא, מגישת החדשות של התכנית Look East news מדווחת ברצינות ונונשלנטיות מקצועית על אירועי היום, בעוד ברקע רואים אדם מכה אדם אחר ומפיל אותו ארצה. עובדי האולפן החדש אינם מרוצים מהתוצאה הסופית שלו, והם אף אמרו שהם מרגישים כמו בגן חיות. טוב, מהסרטון הבא זה באמת נראה ככה.

9. ברק אובמבה

גם בארץ אנו יכולים להתגאות במגוון אדיר של פספוסים משעשעים במיוחד. ארלה ברנע, שידוע כמגיש רציני ומקצועי במיוחד כנראה היה קצת רעב לפני השיודור.

כשדני קושמרו פנה אליו, דיווח לנו ברנע שברק אובמבה יחריף את הטון בבית הלבן. ככל הנראה ההחרפה תתבצע על ידי הגזרה הקשה מכל: אין יותר במבה! אכן תמונות קשות, דני!

10. אופס! אני עדיין בשידור?

אחד אחרון של ה-BBC כי הם פשוט כל כך מצחיקים, הם צריכים ליצור תכנית שלמה רק על הפספוסים האלו, שכאמור יש להם בכמויות מסחריות, למזלינו הרב.

כפי שתוכלו לראות בסרטון, במהלך תחזית מזג האוויר של בוקר קייצי, החזאית הצעירה, וונדי הארל, כנראה חשבה שהיא כבר ירדה משידור והתוצאה מפחידה במיוחד. רגע אחד כולה חיוכים, שמחה אור ואהבה, וברגע שהיא חושבת שהמצלמה כבר לא עליה היא מרצינה פנים ומגלגלת את עיניה בזלזול לאחר שהמגישה באולפן מאחלת לה בוקר טוב. משעשע במיוחד!

בונוס: זה קרה ממש לפני כמה ימים: המהדורה המרכזית של חדשות 2 נפתחה עם כותרות המהדורה המוקלטות של אתמול. לאחר מספר שניות התנצלה המגישה, יונית לוי, והשידור המשיך.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן