זהירות: הונאת עוקץ מתוחכמת שמנסה לדוג את האשראי שלכם דרך Paypal

כולם מכירים את ההונאות הללו, כמו העוקץ הניגרי, מכתב שרשרת שרץ אשר אדם מבקש מכם לעזור לו לשחרר סכום עתק מהבנק בתמורה לאחוזים, רבים במהלך השנים נפלו קורבן לעוקץ הזה, ומשנה לשנה הגנבים נעשים מתוחכמים. ובכן היום קיבלתי מייל, לכתובת אי-מייל שאיני רשום איתה ב-PAYPAL. האימייל הפשוט הזה הוא למעשה הונאת PAYPAL די מתוחכמת שמשתמש לא מנוסה לעולם לא יבחין בכך. המייל שקיבלתי הוא כיביכול מהתמיכה של paypal אשר מודיע לי שחסרים לי פרטים בחשבון שלי ובעוד 27 ימים החשבון שלי ייסגר, נושא המייל הנו: “warning your account has been limited !!!”. למעשה מדובר בהונאת עוקץ מתוחכמת שנועדה לדוג את כרטיס האשראי שלכם.

הנה תמונת מסך של המייל כפי שהוא נשלח בתפוצה רחבה

הונאת PAYPAL לשם גניבת החשבון והאשראי

הונאה זו נועדה לגרום למשתמשים תמימים להזין את שם המשתמש והסיסמא שלהם בשביל לגנוב את החשבון ואת האשראי שבתוכו. שימו לב שהמייל ציין שנעשו שינויים בתקנון של PAYPAL ולכן חסרים פרטים ועלינו למלא אותם, לעין הפשוטה זה נראה מייל לגיטימי לחלוטין.

יש כמה סימנים מסגירים חשודים מאוד שכדאי לשים לב אליהם, בכדי להבין שלא מדובר במייל רשמי של PAYPAL

סימן מסגיר ראשון: המייל ממנו התקבלה ההודעה הינו: [email protected]. זהו לא המייל של התמיכה שלהם, גם לא המייל של השירות שלהם (המיילים הרשמיים של PAYPAL מגיעים רק מהאתר PAYPAL.COM ולא מאתר service-paypal משמע מדובר במייל מזוייף.

סימן מסגיר שני: כאשר אנו עומדים עם סמן העכבר על הכפתור שבו נעדכן את פרטי החשבון אנו יכולים לראות שנגיע לאתר: http://practicasescaparatismo.com/

זה לא האתר של PAYPAL זה אתר עם שם אחר לחלוטין, ארוך, לא מובן בהחלט לא מקום שאתם מכירים או שמומלץ לכם להשאיר בו את פרטי חשבון ה PAYPAL שלכם.

אם נלחץ עליו נראה שאנו מגיעים לאתר הבא:

נראה כמו האתר של PAYPAL או משהו שמאוד מזכיר אותו

האתר נראה כמו paypal אך זהו אינו PAYPAL אם נכנס לעמוד הראשי של אתר PAYPAL אנו נראה עמוד בית שונה לחלוטין. כמו כן אני מצרף תמונת מסך מהמדריך המלא לזיהוי הונאות של PAYPAL בו הוא מציינים מה PAYPAL לעולם לא תבקש מכם במייל.

סדרת שאלות מהמדריך המלאה להונאות וגניבת זהות מהאתר הרשמי של PAYPAL

לסיכום, אם אתם מקבלים מייל מ-Paypal שאומר לכם שיש בעיה בחשבון, בעיה בפרטים, החשבון שלכם עומד להסגר, הכל עומד לקרוס ועליכם להגיב מיד. אל תיכנסו לקישורים מתוך המייל אלא התחברו מדפדפן חדש לחשבון שלכם וראו האם ישנן התראות חשודות, האם יש בעיות בחשבון ואפילו פתחו TICKET שבו אתם שואלים האם המייל שקיבלתם אמיתי או שמא ניסו לגנוב לכם את הזהות.

רבים מאיתנו משתמשים באינטרנט בשביל לרכוש דברים, ואנו משאירים את האשראי שלנו בהרבה מאוד אתרים, לכן ישנו שירות שנקרא Paypal דרכו ניתן לשלם על הכול ולא צריך לשים את האשראי באתרים שאנו לא מכירים, עם זאת, זה נראה שפייפאל כמו כל ארגון שיש בידיו פרטים רגישים כמו כרטיסי אשראי ונתונים אישיים נתונה להתקפות בלתי פוסקות של גנבי זהויות, אשר מנצלים את העובדה שמשתמשים תמימים “סומכים” על Paypal.

שמרו על החשבון שלכם.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן