100 תמונות אינסטגרם ישראליות ב-15 שניות

באופן אירוני, הפוסט שפותח את הערוץ החדש שלנו בחורים ברשת עולה דווקא כשאינסטגרם משתנה לנו מול העיניים.

בשבועות האחרונים מתחולל שינוי גדול באינסטגרם מאז כניסתו של עידן הווידאו. רבים מאיתנו לא יכלו לשאת את גיבובי השטויות הבלתי נתפסים שאפשר לדחוף ב-15 שניות וחיפשו אחר כפתור כיבוי הסאונד הצורמני בדרך כלל – אבל רבים אחרים זיהו את הפוטנציאל הגלום בסרטונים באינסטגרם.

אמש בשעת לילה מאוחרת, או שעה ציורית פחות, אינסטגרם זכתה לעדכון גרסה – 4.1.

הגרסה החדשה מאפשרת החל מהיום להעלות סרטונים מגלריית התמונות שבסמרטפון שלכם – למעשה עד עתה יכולנו לשתף רק סרטונים שצילמנו בזמן אמת.

מהיום, נגמרה התלות במיקום ובזמן הצילום. כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה לדאוג לסרטון ברמה גבוהה שאורכו לא יעלה על 15 שניות, ויתאים לפורמט המרובע של המסך באינסטגרם.

הפוטנציאל היצירתי הוא אינסופי. עם קצת מאמץ, אפשר להכניס את כל התמונות שהעלינו עד היום לאינסטגרם לכמה סרטונים קצרים ממשפחת הסטופ-מושן, שהוא בעצמו עולם ומלואו שאני צופה שיכבוש את אינסטגרם בסערה בתקופה הקרובה.

החידוש באגף הווידאו יכול לתת במה חדשה ורעננה לעשרות וידאו-ארטים חדשים להציג את יצירותיהם הקצרצרות, וגם לפרסומאים להציג לנו את מרכולתם בת חמש עשרה השניות.

לאורך תקופות שונות בהיסטוריה, משך הזמן הממוצע שארך סרטון פרסומת היה כחצי דקה, ולמרות שפרסומות רבות התקצרו עוד יותר בשנים האחרונות, יהיה מעניין לראות איך משך הזמן החדש שהוכתב לנו על ידי ממלכת האינסטגרם – ישפיע על הקריאייטיביות של יוצרי הסרטונים המיועדים לפרסום בפלטפורמה זו.

אז נכון, רבים טוענים בצדק מסויים שכוחו של הפריים הבודד, הרגע האחד שאפיין את חוויית השיתוף באינסטגרם – נחלש מעט והוא נדחק קצת הצידה. אבל נדמה לי שקהילת האינסטגרם צמאה למרענן רשמי שיגרום לה לשדרג את עצמה ולעלות עוד שלב באגף היצירתיות.

מהיום אנחנו לא רק צלמי סטילס בפוטנציה ומנציחי רגעים משעשעים של חתולים ומעליות מסביב לעולם. הרמה הגבוהה של הוידאו-ארטים שתציף את האינסטגרם בזמן הקרוב תוכיח שאמנם תמונה אחת שווה אלף מילים, אבל מאה תמונות שמרוכזות בסרטון קצר בן חמש-עשרה-שניות – יכולות להיות שוות אפילו יותר.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן