הצעת נישואין של דוד לדנה במלחמת המים בכיכר רבין (וידאו)

תמונת שער: Guy Prives

בסוף השבוע האחרונה כיכר רבין נשטפה כהוגן במלחמת המים השנתית, שציננה את המשתתפים בחום הגדול של תל אביב. בין מאות המשתתפים שירו זה בזה באקדחי מים ושפכו מים מדליים, רובי מים, בלונים ועוד עזרים, היה לפחות זוג אחד יוצא דופן, דוד סורקין ודנה קגנסקי.

מספר דוד: “הכרנו במלחמת המים לפני ארבע שנים. זה היה כיף טהור ונדיר למצוא מישהי שהיא כל כך רב גונית, מצד אחד היא הבנאדם הכי מצחיק שהכרתי ומצד שני אין סוף לרצינות.

“התאהבנו תוך כדי ובגלל שביחד ניסינו ירינו מים על זקנים, גברים, נשים וטף, מאז כל שנה אנחנו דואגים להצטייד בכלי לחימת מים להתקשט ולהגיע לכיכר רבין בשביל ליהנות ולזכור שזה היה האירוע שבו נפגשנו לראשונה”.

תמונה: Erez Carmel Photography

“האירוע השנה היה מעט שונה. שנינו סטודנטים, היא לרפואה ואני מתמטיקה וגם עובדים במקביל ללימודים. מלחמת המים התקיימה בדיוק בשיא תקופת הבחינות, תקופה שלא היה לנו זמן אפילו אחד לשניה. לכן זה היה כל כך מפתיע.

“אירגנתי הכל בחשאי. רתמתי את כל החברים לעזור והכי חשוב להגיע (וחשוב לציין פה שחברי נהדרים הם הכינו דברים בבית, הגיעו מוקדם, רצו, צעקו, הסבירו, צילמו, הרקידו ונשרפו כולם מהשמש הקופחת כל זה בשביל שהכל יצא כמו שצריך).

“ביום שישי הגענו לכיכר רבין מוקדם, עוד לפני שאלפי האדם הגיעו וטרם נשפכו מים, השלט נתלה, ההגברה חוברה ובינתיים החברים התאספו. התחלנו לאסוף את הקהל ולהכין כמה מאות של אנשים להצעה המונית.

“יוני לימד 50 אנשים שונים ריקוד שיבצעו בצורה מתוזמנת למנגינת השיר “la vie en rose” – שיר שמחובר אל שנינו בצורה מאוד רגשית. שאר הקהל קיבל את ההנחיות שיש לבצע כאשר יקבלו את הסימן.

“ואז הגיעה השעה, דנה נכנסה לכיכר… צופר האויר נשמע, המוזיקה החלה וכמה מאות של אנשים יצרו מעבר הישר מול דנה, בקצה המעבר הצטרפו אנשים לריקוד בצורה מתואמת, דנה עדיין לא מבינה מה קורה, מהעבר השני של המזרקה בכיכר בתוך המים אני מתחיל ללכת לעברה, לבוש בחלק עליון של חליפה וחלק תחתון של בגד ים עם טבעת בכיס.

תמונה: Erez Carmel Photography

“דנה החלה לעבור במסדרון האנושי שנוצר בשבילה תוך כדי שכל הסובבים אותה יורים ושופכים עלי מים עם כל מה שרק הביאו באותו יום, דנה עדיין לא ממש מבינה מה הולך ואז בקצה, מעבר נפתח וחברינו הקרובים מסביב, מאחורי כולם אני יוצא אל מול דנה ההמומה כורע ברך כשמאחורי תלוי השלט “דנה, רוצה לאהוב לעד?”.

“ואז מהכיס אני שולף טבעת בתוך קופסאת פלסטיק, כזאת של מכונות צעצועים זולות, כל זה בשביל לקיים את ההבטחה שלה שתסכים גם אם אני אקנה לה טבעת צעצוע אם לא יהיה לנו כסף, אבל הטבעת אמיתית לחלוטין, אלף איש בכיכר נושאים עיניים אל דנה, ואני על ברך אחת מחכה רק שתגיד כן….

 

תמונה: Kfir Amir

“אין רגע יותר מאושר מזה, לדעת שהאהבה של חייך תהיה איתך למשך שארית חייך. דנה אמרה כן! אני מניח שקשה יותר לומר לא כשמסביבך אלף איש ועוד כמה מאות רובי מים מכוונים אלייך, אבל אני לא בנאדם מהמר, בטח לא כשזה נוגע לאהבה. ועכשיו אני מאושר”.

תמונה: Itay Sisso

תמונה: Niv Singer

תמונה: Kfir Amir

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן